Welkom op www.bloed.link

Het forum voor de Dodge W200 en D200
Veel informatie en leuke tips

ombouwen D350 naar W350 - Wie er ervaring met.....

ieddev
Berichten: 29
Lid geworden op: 04 jan 2006 20:46
Locatie: Deventer

Bericht door ieddev »

Wie heeft er ervaring met het ombouwen van een D350 naar een W350. Wat kom ik hierbij tegen?
Wat heb ik nodig naast een vooras, aandrijfas naar voren, tussenbak, aandrijfas naar achter, schakelpook?
Ik ben zeer benieuwd wie dit al eens geflikt heeft.

Greetz
116-1069343120

Bericht door 116-1069343120 »

Wil je met de hele familie gaan terreinrijden? Snap niet waarom iemand met een crewcab het terrein in wil?! ??? Heb liever een w200 om te crossen die nog korter is.
318Rob
Berichten: 171
Lid geworden op: 05 jul 2004 00:20
Locatie: Weert

Bericht door 318Rob »

Wat heb je nog meer nodig:
Andere velgen, bladveren voor de vooras, andere automaat, een schep geld en vreselijk veel tijd. En dan ga je er dus van uit dat het zomaar allemaal op een D-chassis past.
Persoonlijk kan ik me niet voorstellen dat iemand dit kunstje al ooit geflikt heeft. Het lijkt me gemakkelijker om een een 4x4 crewcab compleet te kopen. Die bestaan namelijk.

322Rob
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig
biestieboy
Berichten: 121
Lid geworden op: 25 feb 2003 21:06
Locatie: biest-houtakker

Bericht door biestieboy »

het probleem van de onderdelen is wel op te lossen alleen den k ik niet dat de apk mensen dit goedkeuren, en die van de rdw al helemaal niet.
Dit weet ik eigenlijk wel zeker dat dit niet mag, stel dat je er mee weg komt en er gebeurt eens iets???

ik zou hier zeker eens rekening mee houden.
arjan
maui
Berichten: 525
Lid geworden op: 05 jul 2002 22:33
Locatie: Oosterhout NB
Contacteer:

Bericht door maui »

Lijkt mij ook handiger om gewoon een W te kopen!

vergt nogal wat aanpassingen eer je de D naar W hebt, vergis je daar niet in .....

Buiten nog of het i.d. is toegestaan en veilig is.

en je kunt er ook gewoon een 4x4 embleem opplakken.
heeft ook wel wat!

groeten Maui
ieddev
Berichten: 29
Lid geworden op: 04 jan 2006 20:46
Locatie: Deventer

Bericht door ieddev »

titus schreef:Wil je met de hele familie gaan terreinrijden? Snap niet waarom iemand met een crewcab het terrein in wil?! ??? Heb liever een w200 om te crossen die nog korter is.

Ja de hele famillie moet er in kunnen. En nee terreinrijden hoeft niet perse. Maar iets power als je ergens doorheen moet wat moeilijk gaat is natuurlijk wel lekker.
ieddev
Berichten: 29
Lid geworden op: 04 jan 2006 20:46
Locatie: Deventer

Bericht door ieddev »

318Rob schreef:Wat heb je nog meer nodig:
Andere velgen, bladveren voor de vooras, andere automaat, een schep geld en vreselijk veel tijd. En dan ga je er dus van uit dat het zomaar allemaal op een D-chassis past.
Persoonlijk kan ik me niet voorstellen dat iemand dit kunstje al ooit geflikt heeft. Het lijkt me gemakkelijker om een een 4x4 crewcab compleet te kopen. Die bestaan namelijk.

322Rob
Ik heb vandaag een D350 gekocht en ombouw is inderdaad veel werk en niet echt nodig. Ik zou natuurlijk kunnen gaan wachten en zoeken naar een W350 maar zo is 't ook goed.
moparstefke
Berichten: 31
Lid geworden op: 17 feb 2001 15:53
Locatie: belgium(limburg)
Contacteer:

Bericht door moparstefke »

ieddev schreef:
titus schreef:Wil je met de hele familie gaan terreinrijden? Snap niet waarom iemand met een crewcab het terrein in wil?! ??? Heb liever een w200 om te crossen die nog korter is.

Ja de hele famillie moet er in kunnen. En nee terreinrijden hoeft niet perse. Maar iets power als je ergens doorheen moet wat moeilijk gaat is natuurlijk wel lekker.
Koop je een sper van Detroit Locker voor in de achteras en je hebt evenveel power als met een W350 om weg te geraken op een modderige ondergrond,scheelt je heelwat duizenden euries en is wat veliger.. :D
Ik stond onlang in een weide toen het net had geregend en zat ook vast met mijn W350...die dingen zijn géén terreinvoertuigen :;):
Mvgr. , Stefke
Plaats reactie