Wie heeft er ervaring met het ombouwen van een D350 naar een W350. Wat kom ik hierbij tegen?
Wat heb ik nodig naast een vooras, aandrijfas naar voren, tussenbak, aandrijfas naar achter, schakelpook?
Ik ben zeer benieuwd wie dit al eens geflikt heeft.
Greetz
ombouwen D350 naar W350 - Wie er ervaring met.....
Wat heb je nog meer nodig:
Andere velgen, bladveren voor de vooras, andere automaat, een schep geld en vreselijk veel tijd. En dan ga je er dus van uit dat het zomaar allemaal op een D-chassis past.
Persoonlijk kan ik me niet voorstellen dat iemand dit kunstje al ooit geflikt heeft. Het lijkt me gemakkelijker om een een 4x4 crewcab compleet te kopen. Die bestaan namelijk.
322Rob
Andere velgen, bladveren voor de vooras, andere automaat, een schep geld en vreselijk veel tijd. En dan ga je er dus van uit dat het zomaar allemaal op een D-chassis past.
Persoonlijk kan ik me niet voorstellen dat iemand dit kunstje al ooit geflikt heeft. Het lijkt me gemakkelijker om een een 4x4 crewcab compleet te kopen. Die bestaan namelijk.
322Rob
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig
-
- Berichten: 121
- Lid geworden op: 25 feb 2003 21:06
- Locatie: biest-houtakker
titus schreef:Wil je met de hele familie gaan terreinrijden? Snap niet waarom iemand met een crewcab het terrein in wil?! ??? Heb liever een w200 om te crossen die nog korter is.
Ja de hele famillie moet er in kunnen. En nee terreinrijden hoeft niet perse. Maar iets power als je ergens doorheen moet wat moeilijk gaat is natuurlijk wel lekker.
Ik heb vandaag een D350 gekocht en ombouw is inderdaad veel werk en niet echt nodig. Ik zou natuurlijk kunnen gaan wachten en zoeken naar een W350 maar zo is 't ook goed.318Rob schreef:Wat heb je nog meer nodig:
Andere velgen, bladveren voor de vooras, andere automaat, een schep geld en vreselijk veel tijd. En dan ga je er dus van uit dat het zomaar allemaal op een D-chassis past.
Persoonlijk kan ik me niet voorstellen dat iemand dit kunstje al ooit geflikt heeft. Het lijkt me gemakkelijker om een een 4x4 crewcab compleet te kopen. Die bestaan namelijk.
322Rob
-
- Berichten: 31
- Lid geworden op: 17 feb 2001 15:53
- Locatie: belgium(limburg)
- Contacteer:
Koop je een sper van Detroit Locker voor in de achteras en je hebt evenveel power als met een W350 om weg te geraken op een modderige ondergrond,scheelt je heelwat duizenden euries en is wat veliger.. :Dieddev schreef:titus schreef:Wil je met de hele familie gaan terreinrijden? Snap niet waarom iemand met een crewcab het terrein in wil?! ??? Heb liever een w200 om te crossen die nog korter is.
Ja de hele famillie moet er in kunnen. En nee terreinrijden hoeft niet perse. Maar iets power als je ergens doorheen moet wat moeilijk gaat is natuurlijk wel lekker.
Ik stond onlang in een weide toen het net had geregend en zat ook vast met mijn W350...die dingen zijn géén terreinvoertuigen :;):
Mvgr. , Stefke