geachte dodgerijders ik ben zelf al lid van dtb sinds 98 (member 323) en wou jullie even laten weten dat ik onlangs mijn voorruit heb laten vervangen bij m&dglas te veenendaal want ik zag hun advertentie in het clubblad en ik moet zeggen super super en nog eens super en het heeft me niks gekost (dus geen eigen risico) en ik kreeg er een gratis rainstop behandeling bij dit is om je voorruit maandenlang waterafstotend te maken ik ben dus zeer tevreden en raad het jullie allemaal aan om bij ruitschade naar m&dglas te gaan
met vr gr henny (member323)
autoruitschade - autoruitschade
Hoe ben je verzekerd???henny schreef:geachte dodgerijders ik ben zelf al lid van dtb sinds 98 (member 323) en wou jullie even laten weten dat ik onlangs mijn voorruit heb laten vervangen bij m&dglas te veenendaal want ik zag hun advertentie in het clubblad en ik moet zeggen super super en nog eens super en het heeft me niks gekost (dus geen eigen risico) en ik kreeg er een gratis rainstop behandeling bij dit is om je voorruit maandenlang waterafstotend te maken ik ben dus zeer tevreden en raad het jullie allemaal aan om bij ruitschade naar m&dglas te gaan
met vr gr henny (member323)
Lijkt me sterk dat je álles vergoed krijgt als je gewoon WA verzekerd bent........
-
- Contacteer: