Welkom op www.bloed.link

Het forum voor de Dodge W200 en D200
Veel informatie en leuke tips

autoruitschade - autoruitschade

Algemeen , dit moet je zien , off topic , test forum
104-1118735991

Bericht door 104-1118735991 »

geachte dodgerijders ik ben zelf al lid van dtb sinds 98 (member 323) en wou jullie even laten weten dat ik onlangs mijn voorruit heb laten vervangen bij m&dglas te veenendaal want ik zag hun advertentie in het clubblad en ik moet zeggen super super en nog eens super en het heeft me niks gekost (dus geen eigen risico) en ik kreeg er een gratis rainstop behandeling bij dit is om je voorruit maandenlang waterafstotend te maken ik ben dus zeer tevreden en raad het jullie allemaal aan om bij ruitschade naar m&dglas te gaan

met vr gr henny (member323)
"Kale"

Bericht door "Kale" »

henny schreef:geachte dodgerijders ik ben zelf al lid van dtb sinds 98 (member 323) en wou jullie even laten weten dat ik onlangs mijn voorruit heb laten vervangen bij m&dglas te veenendaal want ik zag hun advertentie in het clubblad en ik moet zeggen super super en nog eens super en het heeft me niks gekost (dus geen eigen risico) en ik kreeg er een gratis rainstop behandeling bij dit is om je voorruit maandenlang waterafstotend te maken ik ben dus zeer tevreden en raad het jullie allemaal aan om bij ruitschade naar m&dglas te gaan

met vr gr henny (member323)
Hoe ben je verzekerd???
Lijkt me sterk dat je álles vergoed krijgt als je gewoon WA verzekerd bent........
country4all
Contacteer:

Bericht door country4all »

Marcel.
Als je W.A extra verzekerd bent is in de meeste gevallen ruitschade mee verzekerd.
gr Jan.
Waar een wil is is een weg, waar geen weg is is een Dodge.
Als iemand een schrijf fout vindt, dan mag hij ze houden.

Buy a hybride....................... We need the gas
Afbeelding
Plaats reactie