Welkom op www.bloed.link

Het forum voor de Dodge W200 en D200
Veel informatie en leuke tips

bevestigen van een gastank

Hieronder staan tips en trucs van gebruikers hoe je iets moet aanpakken. Schrijf zelf ook eens een stukje met uitgebreide werkwijze en natuurlijk foto's
w200 soest

Bericht door w200 soest »

ik heb een andere gastank voor de dodge gekocht..
de oude tank zat vast op houten balken met stalen banden die in de laadbak zaten vastgeschroefd aan de bodem,dat vindt ik niks eigenlijk!

heeft iemand misschien een voorbeeld van hoe het ook kan op een simpele en veilige manier?
Ton
Contacteer:

Bericht door Ton »

Hetzelfde maar dan ipv houten balken een stalen frame.
dodgedude
Contacteer:

Bericht door dodgedude »

Ik denk dat Ton zoiets bedoeld.

Afbeelding (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>

Maar je mag ook wat minder verroest staal gebruiken dan op de afbeelding. :D :D :cool:

suc6 frank
MOPAR OR NOCAR
THIS IS WHAT COOL LOOKS LIKE !

Dodge ramcharger 1982

Afbeelding
frenkie
Contacteer:

Bericht door frenkie »

en vergeet niet een rubber stripje tussen het frame en de tank te plaatsen.
anders afkeur apk :(
Dodge W200 1976
Chrysler 300 1969
Chrysler 300 1968 (sold)
w200 soest

ja zo,n frame heb ik al in elkaar gelast,ben alleen nog op zoek naar dat soort banden en een manier om ze dan vast te zetten!

nou waar ik mijn auto,s laat keuren,heeft nog nooit naar de gasinstallatie gekeken...
volgens mij weet hij niet eens dat de auto op gas loopt,hij is altijd te druk met foto,s van zijn huizen en grond in turkye te laten zien!
Kurt
Contacteer:

Bericht door Kurt »

De tankbanden zijn wel te koop bij elk lpg inbouwbedrijf. Meestal zijn het komplete universele sets met banden, de beugels en bouten. De banden kun je dan op maat knippen. Er is wel een eis over welke lengte ze dubbel moeten zitten geloof ik.
Bij Vogels Autogas in Son (Eindhoven) betaalde ik pas geleden 10 euro ex btw voor een spanset.
My lug nuts require more torque than your Suzuki makes.
w200 soest

ja klopt,ik was vandaag bij autopart in den dolder en die hebben mij een adres van een kennis die gas inbouwt en ook van die bandensetjes verkoopt!

thanx voor het meedenken!
Plaats reactie