ik heb een andere gastank voor de dodge gekocht..
de oude tank zat vast op houten balken met stalen banden die in de laadbak zaten vastgeschroefd aan de bodem,dat vindt ik niks eigenlijk!
heeft iemand misschien een voorbeeld van hoe het ook kan op een simpele en veilige manier?
bevestigen van een gastank
Ik denk dat Ton zoiets bedoeld.
(screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>
Maar je mag ook wat minder verroest staal gebruiken dan op de afbeelding. :D :D
suc6 frank

Maar je mag ook wat minder verroest staal gebruiken dan op de afbeelding. :D :D

suc6 frank
MOPAR OR NOCAR
THIS IS WHAT COOL LOOKS LIKE !
Dodge ramcharger 1982

THIS IS WHAT COOL LOOKS LIKE !
Dodge ramcharger 1982

-
ja zo,n frame heb ik al in elkaar gelast,ben alleen nog op zoek naar dat soort banden en een manier om ze dan vast te zetten!
nou waar ik mijn auto,s laat keuren,heeft nog nooit naar de gasinstallatie gekeken...
volgens mij weet hij niet eens dat de auto op gas loopt,hij is altijd te druk met foto,s van zijn huizen en grond in turkye te laten zien!
nou waar ik mijn auto,s laat keuren,heeft nog nooit naar de gasinstallatie gekeken...
volgens mij weet hij niet eens dat de auto op gas loopt,hij is altijd te druk met foto,s van zijn huizen en grond in turkye te laten zien!
De tankbanden zijn wel te koop bij elk lpg inbouwbedrijf. Meestal zijn het komplete universele sets met banden, de beugels en bouten. De banden kun je dan op maat knippen. Er is wel een eis over welke lengte ze dubbel moeten zitten geloof ik.
Bij Vogels Autogas in Son (Eindhoven) betaalde ik pas geleden 10 euro ex btw voor een spanset.
Bij Vogels Autogas in Son (Eindhoven) betaalde ik pas geleden 10 euro ex btw voor een spanset.
My lug nuts require more torque than your Suzuki makes.
-