crewcab cabine - cabine plaatsen
Het nadeel van een crewcap is de langere wielbasis. In het terrein niet handig en het onderstel tordeert, soms zo erg dat de laadbak de cabine indeukt. Dus kun je er van uit gaan dat het een en ander niet past. Ik zou me ook voor kunnen stellen dat het wat kenteken betreft ook problemen op levert.
Eerst maar eens goed rond vragen voordat je aan het project begint.
Greetzzz Okki
Eerst maar eens goed rond vragen voordat je aan het project begint.
Greetzzz Okki
Volgens mij wil hij toch alleen maar een dubbele cabine plaatsen op een w200 onderstel? Dan hoef je neem ik aan alleen de bak in te korten....?
Laatst bij iemand geweest die had het andersom gedaan, op een crewcab onderstel een normale w200 cabine geplaatst en de laadbak een stukje langer gemaakt. beest van een wagen.
Laatst bij iemand geweest die had het andersom gedaan, op een crewcab onderstel een normale w200 cabine geplaatst en de laadbak een stukje langer gemaakt. beest van een wagen.
it's a crazy feeling we can't control, the sound of freedom called Rock&Roll!
ja klopt he.....ik ga alleen de cabine verwisselen voor een crewcabcabine. scheelt ongeveer 80 cm dat de bak ingekort moet worden. en de chassis blijft gewoon de korte van een w200. dus daar veranderd niks aan.
:laugh:
ben er nu langzaamaan aan begonnen...en het valt wel mee, ik hoef er niet zoveel aan te verlassen. hier en daar even een steunpunt erbij lassen.
:laugh:
ben er nu langzaamaan aan begonnen...en het valt wel mee, ik hoef er niet zoveel aan te verlassen. hier en daar even een steunpunt erbij lassen.
bah bah....dat is een heel gewicht zeg om met z'n tweeen zo,n cabine te verwisselen:(
er zitten maar 2 punten waar het aangepast moet worden. net in de dwarsbalken van de chassis moet de cabine wat ingeslepen worden. pease of cake
wel moeten de kokers vernieuwd worden...daar valt een kauwgon nog wel dwars door heen.
er zitten maar 2 punten waar het aangepast moet worden. net in de dwarsbalken van de chassis moet de cabine wat ingeslepen worden. pease of cake
wel moeten de kokers vernieuwd worden...daar valt een kauwgon nog wel dwars door heen.
de wielbasis blijft ook het zelfde en de breedte ook. en voor die keuring ben ik niet zo bang moet ik zeggen. mocht het echt problemen gaan geven dan laat ik hem wel even omkeuren. of desnoods zet ik de oude cabine erweer op. heeft het ene keuringsstation er z'n twijfels over....dan rij ik hem fgewoon bij de volgende naar binnen. haha:D
en de vereiste lengtes voor dat grijs kenteken ben ik ook niet zo bang voor. ik hou een laadbak over van 180 cm. dat is langer als van een nieuwe chevy pick up met crewcab cabine.
dat de blauwe petten op straat dadelijk nieuwschierig zijn geloof ik wel.....
en rijden er immers geen 10 van rond denk ik zo. maar zolang ze dat bonnenboekje in z'n zak houden....vind ik alles goed.
en de vereiste lengtes voor dat grijs kenteken ben ik ook niet zo bang voor. ik hou een laadbak over van 180 cm. dat is langer als van een nieuwe chevy pick up met crewcab cabine.
dat de blauwe petten op straat dadelijk nieuwschierig zijn geloof ik wel.....

en rijden er immers geen 10 van rond denk ik zo. maar zolang ze dat bonnenboekje in z'n zak houden....vind ik alles goed.
-
Ach gewoon aan beginnen....je ziet wel waar het schip strand...alle maten zijn ongewijzigd wielbasis enzo...
En als de ene apk het niet goedkeurt doet de andere het wel.....
Dat word dan een uniek project.... ...`Schup Special V8`
Politie zal er echt niet over mauwen zolang als het er maar passend uitziet en verkeerstechnisch ok is...
Er moet er 1 de eerste zijn....
Schup: mijn zege hedde...ben benieuwd of ut wa word.....
Dtb : Beetje ontspannen gasten...we zijn geen mietjes we rijden dodge......:p:rock: :D :D
Edited By Halve Meter on 1107001338
En als de ene apk het niet goedkeurt doet de andere het wel.....
Dat word dan een uniek project.... ...`Schup Special V8`
Politie zal er echt niet over mauwen zolang als het er maar passend uitziet en verkeerstechnisch ok is...
Er moet er 1 de eerste zijn....
Schup: mijn zege hedde...ben benieuwd of ut wa word.....
Dtb : Beetje ontspannen gasten...we zijn geen mietjes we rijden dodge......:p:rock: :D :D
Edited By Halve Meter on 1107001338