Hoi Johnny,
Bedoel je echt niet starten, of niet aanslaan?
Als hij het niet doet hoor je dan wel de gasklepjes? En doen de richtingaanwijzers lampjes in je dashboard het nog, zo nee kan het ook aan je contactslot of de conector onder het stuur of die ene conector die los hangt voor de vier conectoren van je schut boord of die laatste zelf liggen.
Allemaal bekende dingen bij de W200 en even mee nemen met het advies van Dick
En meten is weten!!!
Groet Arie
Bobine - welke??
-
klopt als hij warm is..... ik bedoel dat als motor op bedrijfstemperatuur is laat hij het afweten...dan start hij niet motor draaid wel rond gasklep hoor ik ook maar hij pakt niet aan.
zelf denk ik aan dat de bobine defect is als hij warm is.
als de motor koud is ja dan geen problemen met starten dan loopt hij gelijk zonder gas te geven.
ik heb me wijs laten maken dat de koeling van een bobine van slag is als hij warm wordt maar weet het niet zeker.
wie weet meer !!!! voor dat ik een nieuwe bobine ga kopen.
grt Johnny
zelf denk ik aan dat de bobine defect is als hij warm is.
als de motor koud is ja dan geen problemen met starten dan loopt hij gelijk zonder gas te geven.
ik heb me wijs laten maken dat de koeling van een bobine van slag is als hij warm wordt maar weet het niet zeker.
wie weet meer !!!! voor dat ik een nieuwe bobine ga kopen.
grt Johnny
-
Als hij met een warme motor niet wil starten kan het ook wel eens aan het gasmengsel liggen. Ik neem aan dat je op LPG rijdt? Start hij op benzine wel met warme motor? Zo ja dan zou ik eens langs de gasboer rijden en de boel goed laten afstellen. Bobine is trouwens niet zo heel duur om te vervangen en kan vaak geen kwaad als preventief onderhoud.
Gr. Dick
Gr. Dick
W200- '77, 360, D60 Front & Rear