DTB Member 890 - Tim - Even voorstellen Tim's '76 W200
Hey Tim,
gewoon volhouden,als ie eenmaal in orde is wil je niks anders meer.
en in t vervolg niet meer zo snel naar de garages rennen,er zijn er zat op t forum te vinden die je met raad en daad bij willen staan.
dan blijven de kosten ook binnen de perken.
en zoals gezegd,eenmaal technisch in orde,is er alleen het periodieke onderhoud wat je makkelijk zelf kunt doen. en dat kost geen drol.
hou voor ogen dat er geen een W200 is die je koopt die HELEMAAL in orde is,er is altijd wel wat met die kisten.
maar da`s nou net de hobby toch?? :D
the groeten
Luc
Edited By lucadee on 1171354366
gewoon volhouden,als ie eenmaal in orde is wil je niks anders meer.
en in t vervolg niet meer zo snel naar de garages rennen,er zijn er zat op t forum te vinden die je met raad en daad bij willen staan.
dan blijven de kosten ook binnen de perken.
en zoals gezegd,eenmaal technisch in orde,is er alleen het periodieke onderhoud wat je makkelijk zelf kunt doen. en dat kost geen drol.
hou voor ogen dat er geen een W200 is die je koopt die HELEMAAL in orde is,er is altijd wel wat met die kisten.
maar da`s nou net de hobby toch?? :D
the groeten
Luc
Edited By lucadee on 1171354366
LIEVER HOOG WATER DAN HOGE BLOEDDRUK
1977 DODGE W200 318 cui edelbr.streetmaster 2,holley 650,purple cam,flowtech headers.
1968 DODGE CHARGER 451 cui stroker,edelbr.torker2 ,holley 750,purple cam
1977 DODGE W200 318 cui edelbr.streetmaster 2,holley 650,purple cam,flowtech headers.
1968 DODGE CHARGER 451 cui stroker,edelbr.torker2 ,holley 750,purple cam
Zwaar ***** . :(
Maar een dodge blijft kicken (soms zou je hem wel de hoek in willen...) :D
Wel ff een flinke hoek zoeken .
Maar na 30 jaar trouwe dienst kan er het een en ander sneuvelen.
Mijn vrouw sputtert ook wel eens en laat me ook staan als ik haar teveel op d'r donder geef.
Maar om dat te repareren red ik niet met €400,-.
Tevens blijft een dodge redelijk waardevast in vergelijkg met haar :D (geintje )
Maar een dodge blijft kicken (soms zou je hem wel de hoek in willen...) :D
Wel ff een flinke hoek zoeken .
Maar na 30 jaar trouwe dienst kan er het een en ander sneuvelen.
Mijn vrouw sputtert ook wel eens en laat me ook staan als ik haar teveel op d'r donder geef.
Maar om dat te repareren red ik niet met €400,-.
Tevens blijft een dodge redelijk waardevast in vergelijkg met haar :D (geintje )
MOPAR OR NOCAR
THIS IS WHAT COOL LOOKS LIKE !
Dodge ramcharger 1982

THIS IS WHAT COOL LOOKS LIKE !
Dodge ramcharger 1982

Goed, hij is weer terug van Maas. Kosten vielen mee, het was 190E. Probleem is nu dattie op willekeurige momenten afslaat. :(
1e keer was op de snelweg, toen sloeg motor heel even af om meteen weer door te gaan. Dat was al niet fijn maar ik dacht aan een luchtbel in de leiding ofzo. Daarna bij het optrekken van een stoplicht, en als ik halfgas door de straat rij....kunt er niks van zeggen.
Maandag Maas maar eens bellen, mischien zit er een stekkertje los ofzo.
1e keer was op de snelweg, toen sloeg motor heel even af om meteen weer door te gaan. Dat was al niet fijn maar ik dacht aan een luchtbel in de leiding ofzo. Daarna bij het optrekken van een stoplicht, en als ik halfgas door de straat rij....kunt er niks van zeggen.
Maandag Maas maar eens bellen, mischien zit er een stekkertje los ofzo.
Er zat wel meer als een stekkertje los..... :(
Er zitten heel wat nieuwe draden en schuifjes in, maar hij doetetweer. Raar dat ik een week geleden nog even 190 euro kon aftikken en nu alsnog zelf aan de slag moest (met hulp van m'n vader en John) om het geheel weer rijdbaar te maken. Dat was echt de laatste keer dat ik hem naar een garage breng. ???
Er zitten heel wat nieuwe draden en schuifjes in, maar hij doetetweer. Raar dat ik een week geleden nog even 190 euro kon aftikken en nu alsnog zelf aan de slag moest (met hulp van m'n vader en John) om het geheel weer rijdbaar te maken. Dat was echt de laatste keer dat ik hem naar een garage breng. ???
Tim, je kunt het beter ZElf doen.. en als je er niet uitkomt meld je je hier weer en geloof me er zitten voordelen aan :
- Je leert ervan
- Kost vaak minder als laten doen ( eigenlijk verdien je er dus op )
- Je hebt een leuke tijd met je pa :)
- John niet te vergeten :D
- en last but nog least.. je weet precies wat je er aan hebt gedaan en hoe de staat ergens van is..
Veel suc6 verder !!
- Je leert ervan
- Kost vaak minder als laten doen ( eigenlijk verdien je er dus op )
- Je hebt een leuke tijd met je pa :)
- John niet te vergeten :D
- en last but nog least.. je weet precies wat je er aan hebt gedaan en hoe de staat ergens van is..
Veel suc6 verder !!
Proud Dodge W200 Owner
Klopt, het meeste heb ik ook zelf gedaan. Maar van stroom snap ik niet veel, en als je langs de kant van de weg staat ben je blij dat er iemand komt helpen die op het 1e gezicht weet hoe en wat.Vaporized schreef:Tim, je kunt het beter ZElf doen.. en als je er niet uitkomt meld je je hier weer en geloof me er zitten voordelen aan :
Iedereen bedankt voor de aanmoedigingen in ieder geval!
Een Ford komt er toch, maar of de Dodge er bij blijft zal het nog een beetje om hangen. :(
Ik kon naderhand alsnog ook het tijdrelais van de lpg vervangen want vorige week dinsdag was Dots weer niet aan de gang te krijgen. Nu gaat het al een weekje goed (afkloppen). Mischien repareer ik zelfs de zoveelste lekke uitlaatspruitstukpakking nog wel.
Nou eh..op verzoek:
(screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>
Dit is 'm dus. Een Ford F250 uit '77, komt rechtstreeks uit Idaho, ben de 1e eigenaar in NL hoewel ik hem niet zelf heb geimporteerd. Het verstandigste (praktisch en financieel) was natuurlijk geweest als ik de Dodge erop had ingeruild, maar ik kon er geen afstand van doen... :O (slap enz. ik weet het)
Dus moeten ze het met z'n 2en maar even redden, beurtelings in de straat parkeren en de ander op het werk.
Ik ben er in ieder geval tot nu toe erg blij mee, behalve wat electrische mankementjes is de Ford keihard en goed onderhouden.

Dit is 'm dus. Een Ford F250 uit '77, komt rechtstreeks uit Idaho, ben de 1e eigenaar in NL hoewel ik hem niet zelf heb geimporteerd. Het verstandigste (praktisch en financieel) was natuurlijk geweest als ik de Dodge erop had ingeruild, maar ik kon er geen afstand van doen... :O (slap enz. ik weet het)
Dus moeten ze het met z'n 2en maar even redden, beurtelings in de straat parkeren en de ander op het werk.

Ik ben er in ieder geval tot nu toe erg blij mee, behalve wat electrische mankementjes is de Ford keihard en goed onderhouden.