Welkom op www.bloed.link

Het forum voor de Dodge W200 en D200
Veel informatie en leuke tips

DTB Member 890 - Tim - Even voorstellen Tim's '76 W200

Plaats hier een foto van je Dodge en vertel iets over jezelf
maui
Contacteer:

Bericht door maui »

Ey Tim!

Das mooi balen man! Ik denk niet dat je de enige bent die wel eens met zulke gedachten loopt, maar wanneer alles weer lekker loopt ben ik het alweer snel vergeten..

En een ford rijden? Is maar waarvoor je kiest.... :D

Sterkte met repareren !

spreek je wel weer ergens.....

groeten Maui
Robbie

Bericht door Robbie »

:( Geen Ford Tim!
missdodge

Bericht door missdodge »

Sterkte Tim!
57er Chrysler New Yorker
73er Dodge Polara
77er Dodge W200
"Kale"

Bericht door "Kale" »

Goh Tim. 'T zit je ook niet mee, he................ :(
lucadee
Contacteer:

Bericht door lucadee »

Hey Tim,

gewoon volhouden,als ie eenmaal in orde is wil je niks anders meer.
en in t vervolg niet meer zo snel naar de garages rennen,er zijn er zat op t forum te vinden die je met raad en daad bij willen staan.
dan blijven de kosten ook binnen de perken.
en zoals gezegd,eenmaal technisch in orde,is er alleen het periodieke onderhoud wat je makkelijk zelf kunt doen. en dat kost geen drol.
hou voor ogen dat er geen een W200 is die je koopt die HELEMAAL in orde is,er is altijd wel wat met die kisten.
maar da`s nou net de hobby toch?? :D

the groeten

Luc

Edited By lucadee on 1171354366
LIEVER HOOG WATER DAN HOGE BLOEDDRUK

1977 DODGE W200 318 cui edelbr.streetmaster 2,holley 650,purple cam,flowtech headers.

1968 DODGE CHARGER 451 cui stroker,edelbr.torker2 ,holley 750,purple cam
dodgedude
Contacteer:

Bericht door dodgedude »

Zwaar ***** . :(

Maar een dodge blijft kicken (soms zou je hem wel de hoek in willen...) :D

Wel ff een flinke hoek zoeken .

Maar na 30 jaar trouwe dienst kan er het een en ander sneuvelen.

Mijn vrouw sputtert ook wel eens en laat me ook staan als ik haar teveel op d'r donder geef.

Maar om dat te repareren red ik niet met €400,-.

Tevens blijft een dodge redelijk waardevast in vergelijkg met haar :D (geintje )
MOPAR OR NOCAR
THIS IS WHAT COOL LOOKS LIKE !

Dodge ramcharger 1982

Afbeelding
78-1101662633

Bericht door 78-1101662633 »

Goed, hij is weer terug van Maas. Kosten vielen mee, het was 190E. Probleem is nu dattie op willekeurige momenten afslaat. :(

1e keer was op de snelweg, toen sloeg motor heel even af om meteen weer door te gaan. Dat was al niet fijn maar ik dacht aan een luchtbel in de leiding ofzo. Daarna bij het optrekken van een stoplicht, en als ik halfgas door de straat rij....kunt er niks van zeggen.
Maandag Maas maar eens bellen, mischien zit er een stekkertje los ofzo.
78-1101662633

Er zat wel meer als een stekkertje los..... :(

Er zitten heel wat nieuwe draden en schuifjes in, maar hij doetetweer. Raar dat ik een week geleden nog even 190 euro kon aftikken en nu alsnog zelf aan de slag moest (met hulp van m'n vader en John) om het geheel weer rijdbaar te maken. Dat was echt de laatste keer dat ik hem naar een garage breng. ???
Vaporized
Contacteer:

Bericht door Vaporized »

Tim, je kunt het beter ZElf doen.. en als je er niet uitkomt meld je je hier weer en geloof me er zitten voordelen aan :

- Je leert ervan
- Kost vaak minder als laten doen ( eigenlijk verdien je er dus op )
- Je hebt een leuke tijd met je pa :)
- John niet te vergeten :D
- en last but nog least.. je weet precies wat je er aan hebt gedaan en hoe de staat ergens van is..

Veel suc6 verder !!
Proud Dodge W200 Owner
78-1101662633

Vaporized schreef:Tim, je kunt het beter ZElf doen.. en als je er niet uitkomt meld je je hier weer en geloof me er zitten voordelen aan :
Klopt, het meeste heb ik ook zelf gedaan. Maar van stroom snap ik niet veel, en als je langs de kant van de weg staat ben je blij dat er iemand komt helpen die op het 1e gezicht weet hoe en wat.

Iedereen bedankt voor de aanmoedigingen in ieder geval!
Een Ford komt er toch, maar of de Dodge er bij blijft zal het nog een beetje om hangen. :(

Ik kon naderhand alsnog ook het tijdrelais van de lpg vervangen want vorige week dinsdag was Dots weer niet aan de gang te krijgen. Nu gaat het al een weekje goed (afkloppen). Mischien repareer ik zelfs de zoveelste lekke uitlaatspruitstukpakking nog wel.
78-1101662633

Nou eh..op verzoek:

Afbeelding (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>

Dit is 'm dus. Een Ford F250 uit '77, komt rechtstreeks uit Idaho, ben de 1e eigenaar in NL hoewel ik hem niet zelf heb geimporteerd. Het verstandigste (praktisch en financieel) was natuurlijk geweest als ik de Dodge erop had ingeruild, maar ik kon er geen afstand van doen... :O (slap enz. ik weet het)
Dus moeten ze het met z'n 2en maar even redden, beurtelings in de straat parkeren en de ander op het werk. :cool:
Ik ben er in ieder geval tot nu toe erg blij mee, behalve wat electrische mankementjes is de Ford keihard en goed onderhouden.
maui
Contacteer:

Bericht door maui »

en nog een grotere cabine!!!

ik vind het een vet ding, goed gedaan Tim!

en ´slap´ om je dodge in te ruilen??? echt niet!

have fun met t spul en ik zie het wel in den bosch!

groeten Maui
sicky61
Contacteer:

Bericht door sicky61 »

gefeliciteerd man,ziet er mooi uit.
En dodge of ford.... ??? zou mij persoonlijk aan m'n r**t roesten.
GROETE' SICKY
sicky61
Contacteer:

Bericht door sicky61 »

wat voor blok ligt er in de ford?
GROETE' SICKY
78-1101662633

Thanks. :cool:

Er ligt een 460 in, en het is een 2wd. Voorheen gebruikt om trailers mee te trekken, dus goed ingereden issie alvast. :D
Plaats reactie