Na jaren toch weer een w200
Re: Na jaren toch weer een w200
Best slim bedacht, stukken chassis gebruiken als bodylift! nog niet eerder gezien
Jaap
'76 W200 440 V8
'76 W200 440 V8
Zei Arjan ook al en die heeft er ondertussen ook wel aardig wat gezien. Maar het ziet er goed uit ja, super netjes afgewerkt. Ik moet er nog wel een beetje aan wennen, die hoogte staat 'm super, maar instappen en rijden is best wennen! Ook sleutelen onder de kap zorgt voor een paar overstrekte poten van het staan op de wielen, maar het wel een beest!
Maar die eerste Dodge van jou ken ik nog wel (uit de tijd dat ik die w200 van Phil een tijdje had) Supergaaf ding vond ik dat! De filmpjes van de koudstart met die stacks met regenkleppen! Maar die je nu hebt is volgens mij nog hoger toch?
Jup, was m'n eerste autootje Veel plezier mee gehad!
Die was redelijk standaard hoogte, met 35" banden. Die ik nu heb is inderdaad een heel stuk hoger, gaat ie niet beter van rijden inderdaad
Jaap
'76 W200 440 V8
'76 W200 440 V8
Laat die nou zaterdag geweest zijn in albergen 15 min bij je vandaan!MoparV8 schreef: ↑11 mar 2021 21:03Thanks! Ben er ook super blij mee! Hier nog een sfeerfoto:Thomasw200 schreef: ↑10 mar 2021 11:25 Hey Eelco,
Mooie Dodge
We zullen elkaar vast wel eens ergens tegenkomen en anders een keer een mini meeting als het weer kan.
Groeten Thomas
Daar is hij nog behoorlijk anders ja, niet zo verhoogd, veel meer lampjes enz en andere bullbar…