Goejesmorgens, fijn dat het weer werkt allemaal...'k begon me al zorge te maken. :;):
Ik vroeg mij af of iemand hetvolgende probleem herkend: Als ik met mijn Dodge nogal wild door de plassen aan het rijden ben dan slaat na verloop van tijd de motor gewoon af. Het enige wat ik dan nog kan doen is .......wachten..........en wachten. na een half urrtje is het probleem meesta verholpen en werkt alles gewoon weer zonder problemen.
Nu ben ik niet van plan om rivieren over te steken, maar een plasje moet toch geen probleem zijn, toch?
Kan iemand mij vertellen wat ik aan gevoelige onderdelen heb ,....en hoe jullie dit probleem hebben verholpen.
Grtzz,.,.,. XraunX :D
Bang voor water?!
Het komt hoofdzakelijk omdat je koelvinnen het water over het blok heen gooien..
Meestal is je verdeler dan drijfnat.
Zorg ervoor dat als je een open luchtfilter hebt, dat deze afgedekt is met b.v. een speciale kap.
Over je verdeler kun je een zakje trekken.
Het mooiste is dat je een keer een elektrische fan erop zet die je uit kunt zetten.
Meestal is je verdeler dan drijfnat.
Zorg ervoor dat als je een open luchtfilter hebt, dat deze afgedekt is met b.v. een speciale kap.
Over je verdeler kun je een zakje trekken.
Het mooiste is dat je een keer een elektrische fan erop zet die je uit kunt zetten.
-
xraunx
-
Jouri Vorgers
-
country4all
- Contacteer:
Ik heb de mijne gemaakt van rubber wat men in de bouw gebruikt in de spouwmuur om het vocht tegen te houden, weet niet hoe het spul heet maar als je aan een bouwvakker vraagt zal die nog wel een metertje hebben liggen :;):
gr Jan.
gr Jan.
Waar een wil is is een weg, waar geen weg is is een Dodge.
Als iemand een schrijf fout vindt, dan mag hij ze houden.
Buy a hybride....................... We need the gas

Als iemand een schrijf fout vindt, dan mag hij ze houden.
Buy a hybride....................... We need the gas

Zaten standaard op de Dodge (zie fotoos).
Materiaal lijkt op papieren pakking van een 3 mm. dik met een zilverkleurige coating.
Nieuwe kun je makkelijk maken van bijvoorbeeld rubberen pakkingplaat.
Materiaal lijkt op papieren pakking van een 3 mm. dik met een zilverkleurige coating.
Nieuwe kun je makkelijk maken van bijvoorbeeld rubberen pakkingplaat.
- Bijlagen
-
- Untitled_Scanned_06b.jpg
- (79.15 KiB) 971 keer gedownload
Gerhart