Welkom op www.bloed.link

Het forum voor de Dodge W200 en D200
Veel informatie en leuke tips

Welke bakrubbers?

Albeda College
Contacteer:

Bericht door Albeda College »

Hallo.

Kan iemand mij vertellen wat voor bak rubbers er allemaal bestaan voor een Dodge W200 ( 318ci motor, automaat en tussenbak) en hoe deze eruit zien?

Volgens een sommige mensen betreft het een groot langwerpig blok en volgens andere zijn het 4 ronde rubbers waar een losse metalen plaat tussen zit.

Heeft iemand ook een idee wat de serienummers zijn en waar deze (of vervangende) rubbers te koop zijn?

Alvast bedankt.
fcapri

Bericht door fcapri »

onder een W200 weet ik maar 1 bakrubber en die zit tussen de bak en transfert case.

Afbeelding (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>

het zijn 4 ronde rubbers.

2 zitten tussen de brug van chassus en de voet van de tussenbak, de andere 2 zitten aan de bovenkant van die voet .

2 grote bouten gaan hier door
Robbie

Bericht door Robbie »

Nee, op die brug zit een plaat/strip gemonteerd tussen die 4 ronde rubberen schijven. En op die plaat/strip zit de bak steun gemonteerd.
fcapri

Bericht door fcapri »

zal vanavond eens onder de dodge kruipen en eens een foto nemen.

ik dacht dat die metalen strip vast op de transfer case zat. en er enkel die 4 ronde rubbers waren
Gerhart

Bericht door Gerhart »

Misschien zo iets duidelijker?
Foto van http://www.polybushings.com/pages/transmt.html
Gerhart
fcapri

Bericht door fcapri »

mijn rubbers zien er veeeeeeeeeeel slechter uit dan die oude op de website van gerhart. denk dat ik de mijne ook maar eens vervang dan
bastian

Bericht door bastian »

ja klopt zo zien ze eruit ik heb ze pas geleden vervangen door universele omdat bak r toch aflag maar ik heb r nog een tussenstuk zitten van metaal tussen draagbalk en bakrubbers
Plaats reactie