Welkom op www.bloed.link

Het forum voor de Dodge W200 en D200
Veel informatie en leuke tips

kachelkraan

smoky joe

Bericht door smoky joe »

Hallo

Wie weet waar ik een kabel kan krijgen voor kachelkraan warme lucht. Van dam zei zelf maken?

klaas
Afbeelding
Brutus
Contacteer:

Bericht door Brutus »

Ik weet dat ik bij mijn vorige dodge ook een hele tijd op zoek ben geweest naar zo'n kabel maar er toen geen kon vinden. De tip die ik toen kreeg is er zelf 1 maken van stevig lasdraad. of dit sterk genoeg is weet ik niet maar je kan het proberen.
succes ermee.
fcapri

Bericht door fcapri »

bedankt voor de tip, heb hetzelfde probleem. de mijne staat vast op warm, dus k heb tijdelijk geen probleem :D

kan dit ook aan de motor verdraaien, maar van binnen lijkt mij makkelijker
JJF Naus

Bericht door JJF Naus »

De oplossing is vrij eenvoudig en niet al te duur:

je koopt bij een garageonderdelenbedrijf een choke-hendeldraad. Deze bestaat uit trekhendel met een mantel met een binnendraad. Je knipt de trekhendel ervanaf en haalt de binnendraad uit de mantel. Vervolgens maak je aan deze draad (die veel stugger is dan lasdraad) een oogje voor binnen in de cabine. Je leidt de draad van binnen door de orginele mantel naar buiten. Even om de kraanhendel draaien... en klaar...

Jax.
Get a life... Get a Dodge...

* 1976 Dodge W200, 318 ci (semi-daily)
* 1977 Ford Ranchero GT 500, 351 ci (semi-daily)
* 2010 John Deere X110, 18.5 hp (lawn-weekly)
Brutus
Contacteer:

Bericht door Brutus »

JJF Naus schreef:De oplossing is vrij eenvoudig en niet al te duur:

je koopt bij een garageonderdelenbedrijf een choke-hendeldraad. Deze bestaat uit trekhendel met een mantel met een binnendraad. Je knipt de trekhendel ervanaf en haalt de binnendraad uit de mantel. Vervolgens maak je aan deze draad (die veel stugger is dan lasdraad) een oogje voor binnen in de cabine. Je leidt de draad van binnen door de orginele mantel naar buiten. Even om de kraanhendel draaien... en klaar...

Jax.
dat bedoel ik een stevige draad, ik heb toen ook gezocht naar een soortgelijke kabel maar kon deze nergens vinden.
Huigie

Bericht door Huigie »

Als je toch bezig bent,vet de binnenkabel dan een beetje in,scheelt de helft.is zeg maar een universele chokekabel,beetje onderdelenboer heeft m wel liggen.
gr Huig
Uncle Jerry
Contacteer:

Bericht door Uncle Jerry »

Was even aan het zoeken, naar aanleiding van dit onderwerp ..

Heb deze gevonden ....

Kabels

Misschien is het wat ?
Ik heb een hekel aan uitstellen, want dat kan morgen ook nog...
Plaats reactie