plaatwerk - dak
-
109-1005169100
-
Frans Veldman
- Contacteer:
Hoi Maurice,
Nou, ik heb kort geleden de hele cabine gestript, kaal gemaakt en overgespoten, en ik ben geen openingen tegengekomen. Ik vrees dus dat je te maken hebt met een roestproces in vergevorderd stadium.
Is het niet handiger/goedkoper om ergens een andere cabine te kopen?
Groeten,
Frans Veldman
Nou, ik heb kort geleden de hele cabine gestript, kaal gemaakt en overgespoten, en ik ben geen openingen tegengekomen. Ik vrees dus dat je te maken hebt met een roestproces in vergevorderd stadium.
Is het niet handiger/goedkoper om ergens een andere cabine te kopen?
Groeten,
Frans Veldman
hoi,
Ik sprak twee maanden geleden, op zoek naar gasinstallatie voor mijn W200, ene Frans in Alkmaar. Die had nog de nodige spullen staan, waaronder een complete cabine. Ik meen dat hij er f 500,00 voor vroeg. Ik heb alleen zijn tel nr nog, ik ken hem niet. 06-29536363. Wellicht heb je hier wat aan.
Groeten, Wouter.
Ik sprak twee maanden geleden, op zoek naar gasinstallatie voor mijn W200, ene Frans in Alkmaar. Die had nog de nodige spullen staan, waaronder een complete cabine. Ik meen dat hij er f 500,00 voor vroeg. Ik heb alleen zijn tel nr nog, ik ken hem niet. 06-29536363. Wellicht heb je hier wat aan.
Groeten, Wouter.
--> Voor de aanhouder is geen weg onbegaanbaar. <--
-
109-1005169100
bedankt frans en wouter voor julie reaktie .maar dit is al een niuewe cabine en hij is voor de rest goed. nu heb ik het boven dak er af gehaald en heb een niuew dak (sloop) gekocht dat ik er nu op aan het lassen ben . ps tussen de 2 plaaten zit wel altijt een ruimte die maar op 3 plaatsen aan elkaar is gelast en de rest is opgevult met kit maar bij mij was het inderdaat te ver weg gerot . dus je moet die naat wel in de gaten houden anders krijg je het zelfde probleem .
-
101-1005169078
-
107-1005169090