op reis met de dodge truck - misschien een nieuw onderwerp voor op he
ik zat vroeger op een ander forum"belgium 4x4" en daar hebben ze een onderwerp"4x4 reizen".ik vond die topic's altijd tof omdat ik ook van reizen hou.
nu dacht ik moest er op dtb ook zo'n onderwerp bestaan als "op reis met de dodge truck" bevoorbeeld.
ik zou dat zeer interresant vinden,mensen die met de w... of de d... op vakantie geweest zijn.en een verslagje willen posten met foto's van de dodge op een alp of aan een noorse fjort of een zonnig strand.ook gewoon een weekend op de camping in het binnenland of de ardennen.
ik heb al een paar z'on topic's gevonden,maar die stonden bij de member ride's.leuk ééntje die met de w200 naar noorwegen is geweest.die persoon had een mooi tekstje gemaakt en met zeer mooie foto's.
met de lente en de zomer in het verschiet zou dat wel wat topic's kunnen op leveren.en ik zou die zeker met veel plezier lezen.
aan de mensen van dtb:het is maar een gedacht,maar wat denken jullie daarvan.
nu dacht ik moest er op dtb ook zo'n onderwerp bestaan als "op reis met de dodge truck" bevoorbeeld.
ik zou dat zeer interresant vinden,mensen die met de w... of de d... op vakantie geweest zijn.en een verslagje willen posten met foto's van de dodge op een alp of aan een noorse fjort of een zonnig strand.ook gewoon een weekend op de camping in het binnenland of de ardennen.
ik heb al een paar z'on topic's gevonden,maar die stonden bij de member ride's.leuk ééntje die met de w200 naar noorwegen is geweest.die persoon had een mooi tekstje gemaakt en met zeer mooie foto's.
met de lente en de zomer in het verschiet zou dat wel wat topic's kunnen op leveren.en ik zou die zeker met veel plezier lezen.
aan de mensen van dtb:het is maar een gedacht,maar wat denken jullie daarvan.
goed idee skiere , zo was ik al eens naar ijsland(vandaar die avatar) :D met ding geweest mijn god wat een angst avontuur :O en vorig jaar maart was ik heen en terug naar de pyreneen(spanje andorra frankrijk) , uitwissseling van mogelijk ongemakken zouden dan ook besproken kunnen worden zoals t niet :( kunnen tanken van lpg in scandinavie en spanje
Edited By bastian on 1206039784
Edited By bastian on 1206039784
-
- Site Admin
- Contacteer:
wat ook handig is als mensen erbij kunnen zegen wat de prijs is voor benzine of lpg in het land waar ze geweest zijn.
als de lpg verkrijgbaar is,en zijn de lpg pompen dik of dun gezaaid.
bvb belgie lpg in iedere pomp lang de autosnelweg prijs:ongeveer 0.60 €.de pompen zijn 24/24,7/7 in werking.
van de autostrade af zijn er maar 30% stations met lpg.
de pompen werken alleen als het station bemand is.dus de zondag en s'nachts zijn die niet in werking.(er zijn uitzonderingen).prijs ongeveer:0.55 €.
er zijn pompen waar de lpg 0.49€ zijn maar dit zijn eerder uitzonderingen.
greetz skiere
Edited By skiere on 1206187613
als de lpg verkrijgbaar is,en zijn de lpg pompen dik of dun gezaaid.
bvb belgie lpg in iedere pomp lang de autosnelweg prijs:ongeveer 0.60 €.de pompen zijn 24/24,7/7 in werking.
van de autostrade af zijn er maar 30% stations met lpg.
de pompen werken alleen als het station bemand is.dus de zondag en s'nachts zijn die niet in werking.(er zijn uitzonderingen).prijs ongeveer:0.55 €.
er zijn pompen waar de lpg 0.49€ zijn maar dit zijn eerder uitzonderingen.
greetz skiere
Edited By skiere on 1206187613
-
- Site Admin
- Contacteer:
Hoi,DODGE reizigers.
Maak al jaren gebruik van deze site en naar wens.
ook in de Scandinavie landen, je moet oppassen dat je niet op zondag tankt(sommige).
Even adres opzoeken en in je navigatie programeren en klaar.
www.autogastanken.de
gr Jan
Edited By JAN/DODGE on 1206272152
Maak al jaren gebruik van deze site en naar wens.
ook in de Scandinavie landen, je moet oppassen dat je niet op zondag tankt(sommige).
Even adres opzoeken en in je navigatie programeren en klaar.
www.autogastanken.de
gr Jan
Edited By JAN/DODGE on 1206272152
gr Jan
Wie achter de kudde aanloopt,loopt altijd in de STRONT.
Wie achter de kudde aanloopt,loopt altijd in de STRONT.
-
- Site Admin
- Contacteer:
-
- Site Admin
- Contacteer:
Ja okay ik heb t gezien het staat onder t derde topic met de w200 op vakantie, waanzinnig mooi reisverslag , bij mij weten bezit Noorwegen een stuk of 15 gaspompen en dan de meeste ook nog geoncentreerd rond OSLO . Ik zit nu te watertanden om ook eens naar Noorwegen te gaan.Ik reed in 2002 naar Hanstholm in de kop van Denemarken en heb toen volgetankt in Flenburg daarna kwam ik geen lpg pomp meer tegen.Hoe deed Kurt t met tanken.
Edited By bastian on 1206274836
Edited By bastian on 1206274836