Welkom op www.bloed.link

Het forum voor de Dodge W200 en D200
Veel informatie en leuke tips

Waarom impulsief ergens aan beginnen slecht is!

Algemeen , dit moet je zien , off topic , test forum
Laurens
Contacteer:

Bericht door Laurens »

Mijn Dashbord nadat mijn dodge niet meer wilde lopen,

Afbeelding (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>

inmiddels is het probleem opgelost (benzine in de olie, waardoor
er zo'n 3 liter teveel in de moter zat, de cylinders hebben
ondergelopen moeten staan) enfin niet eens een elektrisch probleem, maar goed heb alles weer
terug gebouwd, tevens kleine
upgrade aan het dashbord uitgevoerd,

omdat mijn mile/km teller slecht zichtbaar was in het donker heb ik
de 3w lampjes vervangen voor de iets fellere 5w kniperlicht lampjes,
en het resultaat mag er wezen (net wat meer zicht)
Dodge '79 W400, cid 440 v8 Dually (Project)
Dodge '76 W200, cid 318 v8, (Daily)
Dodge '77 W200, cid 318 v8, (Crosser)
Volvo '71 144, 2.0 L B2E, (backup)

Tremere Oculus
fcapri

Bericht door fcapri »

heb ook nog zo bezig geweest.

elektrisch plan afgedrukt, op een plank geplakt en aan de buitenkant van de voorruit gelegd. en dan binnen maar puzzelen en meten

Afbeelding (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>

ga de komende maanden heb dashboard eruit halen, hele bende nieuwe electriciteit, schakelaars en relais steken (LPG install, aanhangawagen aansluiting, verlichting, ...)
meurs

Bericht door meurs »

@Fcapri,

wat is dat kapje dat naast je hi-lo pook ligt?

ik heb dit in mijn dashboard gevonden en vroeg me af waar het thuis hoort.

gr.
w 200
aequitas
Contacteer:

Bericht door aequitas »

@fcapri, goed idee van schema op de voorruit, ik moest laatst ook mijn hele dashboard loshalen voor controle. Kwam aardig wat misstanden tegen en een complete re-wire lijkt ook een goede oplossing voor mij. Ben benieuwd hoe jij het gaat doen. Ik wil een boel verlichting door LED's gaan vervangen, in multicolor zodat ik zelf de kleur van het dashboard kan bepalen.

@meurs, dat kapje hoort onderaan de stuurstang
Allen and Torx wrenches only come in three sizes: too small, too big, and missing.
fcapri

Bericht door fcapri »

wel

achtergrond komt in leds bij mij
orig verlichtingschakelaar is al weg bij mij, heb nu maar 1 stand. aan of uit.
dus ga nieuwe lichtschakelaars steken, nieuwe lpg tank schakelaars zodat ik de tanken los kan bedienen en ook samen. toerenteller herbekabelen, ao mperemeters eruit, dynamo lampje steken want er komt een polo dynamo in met interne regelaar, verlichting met relais sturen, en extra zekeringkast steken voor al die toebehoren

en misschien onderussen de frontplaat van dash eens vervangen door alu, binnenverlichting eens aansluiten,...
Plaats reactie