inmiddels is het probleem opgelost (benzine in de olie, waardoor
er zo'n 3 liter teveel in de moter zat, de cylinders hebben
ondergelopen moeten staan) enfin niet eens een elektrisch probleem, maar goed heb alles weer
terug gebouwd, tevens kleine
upgrade aan het dashbord uitgevoerd,
omdat mijn mile/km teller slecht zichtbaar was in het donker heb ik
de 3w lampjes vervangen voor de iets fellere 5w kniperlicht lampjes,
en het resultaat mag er wezen (net wat meer zicht)
ga de komende maanden heb dashboard eruit halen, hele bende nieuwe electriciteit, schakelaars en relais steken (LPG install, aanhangawagen aansluiting, verlichting, ...)
@fcapri, goed idee van schema op de voorruit, ik moest laatst ook mijn hele dashboard loshalen voor controle. Kwam aardig wat misstanden tegen en een complete re-wire lijkt ook een goede oplossing voor mij. Ben benieuwd hoe jij het gaat doen. Ik wil een boel verlichting door LED's gaan vervangen, in multicolor zodat ik zelf de kleur van het dashboard kan bepalen.
@meurs, dat kapje hoort onderaan de stuurstang
Allen and Torx wrenches only come in three sizes: too small, too big, and missing.
achtergrond komt in leds bij mij
orig verlichtingschakelaar is al weg bij mij, heb nu maar 1 stand. aan of uit.
dus ga nieuwe lichtschakelaars steken, nieuwe lpg tank schakelaars zodat ik de tanken los kan bedienen en ook samen. toerenteller herbekabelen, ao mperemeters eruit, dynamo lampje steken want er komt een polo dynamo in met interne regelaar, verlichting met relais sturen, en extra zekeringkast steken voor al die toebehoren
en misschien onderussen de frontplaat van dash eens vervangen door alu, binnenverlichting eens aansluiten,...