Verbruik W200 op gas.
Normaal is mijn gas verbruik gemiddeld 1 op 4.
Dan rij ik niet op de snelweg.
Vandaag 480 km gereden (99% snelweg) , Stadskanaal - Brabant - en weer terug.
Gemiddelde snelheid was 100-110 km/uur, soms 90 en heel soms 120 km/uur.
Verbruik was 1 op 3,3 :p
145 liter gas er doorheen gejaagd vandaag :D
Gas is wel prijzig zeg aan de snelweg.
Thuis getankt voor € 0,69 per liter, en aan de snelweg € 0,83
naja heb een leuke dag gehad , leuke W200 stuff gekocht uit Overloon.
Dan rij ik niet op de snelweg.
Vandaag 480 km gereden (99% snelweg) , Stadskanaal - Brabant - en weer terug.
Gemiddelde snelheid was 100-110 km/uur, soms 90 en heel soms 120 km/uur.
Verbruik was 1 op 3,3 :p
145 liter gas er doorheen gejaagd vandaag :D
Gas is wel prijzig zeg aan de snelweg.
Thuis getankt voor € 0,69 per liter, en aan de snelweg € 0,83
naja heb een leuke dag gehad , leuke W200 stuff gekocht uit Overloon.
Groetjes Henk_W200 https://www.wee200.nl
-
- Berichten: 205
- Lid geworden op: 24 mar 2007 22:57
- Locatie: eenrum
-
- Berichten: 491
- Lid geworden op: 20 feb 2005 09:14
- Locatie: Veldhunten - Varsselder
- Contacteer:
Ik rijd gemiddeld 1 op 5 (snelweg, 90 km/u) of 1 op 4 binnendoor
beste tot nu toe is 1 op 5,4 (veel snelweg constant 90km en vlak)
wel heb ik een vaccuum meter ingebouwd, sinds dien rijdt ik veel zuiniger.
hoe hoger de vaccuum des te beter de verbranding en zuiniger je rijdt (hij heet econometer uit een oude volvo) maar een standaard vaccuum meter werkt ook. zodra je een bepaalde snelheid hebt, kan je door met je gas te spelen de snelheid behouden en toch in het groene rijden!
(screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>
Met aanhanger (en crosser) en auto aangeladen tot 7 ton en een beetje rijdt ik gem 1 op 2 tot 2,5
Edited By Laurens on 1302174846
beste tot nu toe is 1 op 5,4 (veel snelweg constant 90km en vlak)
wel heb ik een vaccuum meter ingebouwd, sinds dien rijdt ik veel zuiniger.
hoe hoger de vaccuum des te beter de verbranding en zuiniger je rijdt (hij heet econometer uit een oude volvo) maar een standaard vaccuum meter werkt ook. zodra je een bepaalde snelheid hebt, kan je door met je gas te spelen de snelheid behouden en toch in het groene rijden!

Met aanhanger (en crosser) en auto aangeladen tot 7 ton en een beetje rijdt ik gem 1 op 2 tot 2,5
Edited By Laurens on 1302174846
Dodge '79 W400, cid 440 v8 Dually (Project)
Dodge '76 W200, cid 318 v8, (Daily)
Dodge '77 W200, cid 318 v8, (Crosser)
Volvo '71 144, 2.0 L B2E, (backup)
Tremere Oculus
Dodge '76 W200, cid 318 v8, (Daily)
Dodge '77 W200, cid 318 v8, (Crosser)
Volvo '71 144, 2.0 L B2E, (backup)
Tremere Oculus
-
- Berichten: 180
- Lid geworden op: 06 okt 2005 21:28
- Locatie: Lommel
- Contacteer:
Dit onderwerp is al eens eerder geplaatst.
Bij mij is er nog steeds niks veranderd,blijft tussen 1,5 en 3,5 lopen,dit hangt af van de combinatie waarmee ik natuurlijk rijd,
Alleen de pick-up,of met opzet camper enof met 2 paardstrailler.
Bij mij is er nog steeds niks veranderd,blijft tussen 1,5 en 3,5 lopen,dit hangt af van de combinatie waarmee ik natuurlijk rijd,
Alleen de pick-up,of met opzet camper enof met 2 paardstrailler.
gr Jan
Wie achter de kudde aanloopt,loopt altijd in de STRONT.
Wie achter de kudde aanloopt,loopt altijd in de STRONT.