Wij hebben een Dodge Ram 3500 8.0L V10 Magnum en wij willen er gas injectie laten inbouwen.
Nu zit er in Eindhoven Vogels en die vertelde iets vreemds, de instalatie kost daar 4000 euro en hij vertelde dat we er niet hard mee mochten rijden want anders kon de moter kapot gaan?? watta f*ck??
Iemand al eerder gas injectie laten inbouwen bij uw dodge en daar problemen mee gehad? eventueel tips voor adressen? als het kan omgeving Eindhoven.
Bij adressen in dit forum staat maar 1 bedrijf in eindhoven.
Vr Gr Willem
=================
Gas Injectie - inbouwen?
-
- Contacteer:
HPO bij je in de buurt Middelbeers.
www.hpo.nl
gr Jan.
www.hpo.nl
gr Jan.
Waar een wil is is een weg, waar geen weg is is een Dodge.
Als iemand een schrijf fout vindt, dan mag hij ze houden.
Buy a hybride....................... We need the gas

Als iemand een schrijf fout vindt, dan mag hij ze houden.
Buy a hybride....................... We need the gas

Had pouls autotechniek gevonden hier in brabant, die hebben als eerste wat ik hoor een computer voor een V10 en niet 2X5cylinder systeem zoals andere doen.
Helaas vraagt hij voor een instalatie 5000 euro inc btw
Bij HPO vragen ze 4700 euro voor LPG in te laten bouwen.
Ik vroeg waarom het zo duur was omdat hun dus ook 2 systemen van een 5 cylinder inbouwen.
Ik vertelde dat Pouls autotechniek alles van Prinssen heeft en die heeft 1 computer van een 10 cylinder en als dat echt zo was vertel HPO dan zou het 2700 euro gaan kosten, hij gaat informeren bij prinssen.
Dus waarschijnlijk gaat Pouls autotechniek omdat hij NOG de enige is voor het Geld
Gr Willem
==========
Helaas vraagt hij voor een instalatie 5000 euro inc btw
Bij HPO vragen ze 4700 euro voor LPG in te laten bouwen.
Ik vroeg waarom het zo duur was omdat hun dus ook 2 systemen van een 5 cylinder inbouwen.
Ik vertelde dat Pouls autotechniek alles van Prinssen heeft en die heeft 1 computer van een 10 cylinder en als dat echt zo was vertel HPO dan zou het 2700 euro gaan kosten, hij gaat informeren bij prinssen.
Dus waarschijnlijk gaat Pouls autotechniek omdat hij NOG de enige is voor het Geld
Gr Willem
==========