mijn dodge is verhoogd met oa cilindervormige rubbers. vooraan zitten die op het chassis, en daarop steund dan weer iets.... tminste... dat zou zo moeten zijn. bij 1 kant is het volledig weggerot. waardoor mijn bumper scheef lijkt te zitten ( die zit op t chassis en is dus recht) maar de rest staat dus scheef! lees motorkap zijscherm cabine etc..
maar waarop steunt ie nou precies? volgens mij op die metalen achterwand achter de grill.
klopt dat? wie heeft errr nog 1 dan? enehmmm... is klein klusje toch :laugh:
verhoogde dots zakt weer uitzichzelf! ?
-
nou volgens mij is indd je voorfront verrotCas schreef:mijn dodge is verhoogd met oa cilindervormige rubbers. vooraan zitten die op het chassis, en daarop steund dan weer iets.... tminste... dat zou zo moeten zijn. bij 1 kant is het volledig weggerot. waardoor mijn bumper scheef lijkt te zitten ( die zit op t chassis en is dus recht) maar de rest staat dus scheef! lees motorkap zijscherm cabine etc..
maar waarop steunt ie nou precies? volgens mij op die metalen achterwand achter de grill.
klopt dat? wie heeft errr nog 1 dan? enehmmm... is klein klusje toch :laugh:
dat is zeg maar waar je koplampen,radiator,zijschermen en je motorkap aanvast zit
deze heb ik nog wel liggen en mag je voor een mooi prijssie hebben
hoort wel
0651068989
-