Het begint al aardig op te schieten met het schuurwerk aan mijn Dodge. Een hele ploeg plaatwerkers in opleiding zijn er druk mee (Project Roadrunner). In drie dagen tijd is hij al bijna ontdaan van de verflaag en zijn ongeveer 6 litertjes afbijt voor nodig geweest om de nato-lak te verwijderen. De rechterdeur is vervangen (met dank aan Biestieboy) en nu nog het binnenwerk (ik zoek met spoed, zie bij onderdelen gezocht, een tandwiel). Was eerst van plan om hem te laten spuiten maar dat weet ik zonet nog niet. Kan het geld beter besteden aan bijv. een goede uitlaat en andere zaken. Wellicht ga ik hem rollen met vrachtwagenlak. Wordt vervolgd....
NEWCITYBOB
Edited By newcitybob on 1125515299
Mijn Dodge staat in de werkplaats - repareren, lassen etc...
Als alle verf eraf is zie pas goed wat er allemaal aan mankeert (dus als je van plan bent een auto te kopen...).
Deze week wordt de wagen in de menie gezet, de flexfan en de gordels gemonteerd en de grill schoongemaakt.
Hier nog wat foto's van de vorderingen.
NEWCITYBOB
Edited By newcitybob on 1126091020
Deze week wordt de wagen in de menie gezet, de flexfan en de gordels gemonteerd en de grill schoongemaakt.
Hier nog wat foto's van de vorderingen.
NEWCITYBOB
Edited By newcitybob on 1126091020
- Bijlagen
-
- nieuw.jpg (8.8 KiB) 1988 keer bekeken
O.K. het begint ergens op te lijken er is geen roestplek meer te bekennen. Overal waar roest zat zit nu nieuw plaatwerk.
De body is nu keihard en staat grotendeels in de coroless (roestwerend middel).
Het opbouwen kan nu beginnen. Op onderstaande foto's de huidige stand van zaken.
Ik ben benieuw hoe de Dodge er uiteindelijk uit gaat zie na het rollen. Kunnen jullie eens wat beeldmateriaal laten zie van het resultaat!
Groeten,
NEWCITYBOB
De body is nu keihard en staat grotendeels in de coroless (roestwerend middel).
Het opbouwen kan nu beginnen. Op onderstaande foto's de huidige stand van zaken.
Ik ben benieuw hoe de Dodge er uiteindelijk uit gaat zie na het rollen. Kunnen jullie eens wat beeldmateriaal laten zie van het resultaat!
Groeten,
NEWCITYBOB
- Bijlagen
-
- rr4.jpg
- (31.48 KiB) 744 keer gedownload