ForumoverzichtDodge Trucks Benelux ForumDit moet je zien! All American Sunday Zandvoort 2010
ForumoverzichtDodge Trucks Benelux ForumDit moet je zien! All American Sunday Zandvoort 2010
Vandaag om 7:20 uur vertrokken richting Zandvoort.
Heen en weer 500 km gereden , :D
Laatste tijd niet zo gek gedaan met onze W200 :p
Mijn W200 heeft zich gelukkig goed gehouden .
We waren tegen 19:30 uur weer thuis.
Was echt een leuke dag, had oren en ogen te kort.
Zie hier voor wat leuke foto's
https://www.wee200.nl/foto/all_american ... /index.php
Heb me kop goed verbrand , we hadden superrrrrrrrrrrr weerrrrrr
Heen en weer 500 km gereden , :D
Laatste tijd niet zo gek gedaan met onze W200 :p
Mijn W200 heeft zich gelukkig goed gehouden .
We waren tegen 19:30 uur weer thuis.
Was echt een leuke dag, had oren en ogen te kort.
Zie hier voor wat leuke foto's
https://www.wee200.nl/foto/all_american ... /index.php
Heb me kop goed verbrand , we hadden superrrrrrrrrrrr weerrrrrr
Groetjes Henk_W200 https://www.wee200.nl
Mooi Henk! Ik ben vandaag ook geweest met de W200, de paddock stond om 10:30 al vol dus ik moest 'm op de parkeerplaats neerzetten.
De dag was echt te kort om alles goed te bekijken, was wel wat laat thuis, verschrikkelijk in de file gestaan en stond bijna zonder LPG, uiteindelijk het Texaco tankstation gehaald aan de A200 bij Haarlem waar nog veel meer moois stond die allemaal voor de LPG pomp stonden, daar nog een tijdje gestaan en nog iemand geholpen met een Continental die zonder remdruk stond. :)
Je had mijn Dodge al gespot zag ik net!
(screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>
(screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>
De dag was echt te kort om alles goed te bekijken, was wel wat laat thuis, verschrikkelijk in de file gestaan en stond bijna zonder LPG, uiteindelijk het Texaco tankstation gehaald aan de A200 bij Haarlem waar nog veel meer moois stond die allemaal voor de LPG pomp stonden, daar nog een tijdje gestaan en nog iemand geholpen met een Continental die zonder remdruk stond. :)
Je had mijn Dodge al gespot zag ik net!

Hoi Ronald,
Mooie Dodge heb je
, jammer dat we elkaar niet hebben gesproken.
Wij hebben heen en weer 500 km gereden, terug weg ook goed in de file gezeten, iets wat we niet gewend zijn in provincie Groningen :p
Maar alles was het zeker waard , het was een mooie dag.
Mooie Dodge heb je

Wij hebben heen en weer 500 km gereden, terug weg ook goed in de file gezeten, iets wat we niet gewend zijn in provincie Groningen :p
Groetjes Henk_W200 https://www.wee200.nl
-
- Contacteer:
-
Wij waren er ook :D Met de Polara dit keer :;): Wat een heerlijke dag was het!
Nog een paar fotootjes: klik
groetjes Carmen

Nog een paar fotootjes: klik
groetjes Carmen
86'er Dodge B250 camper 318cui
Ik heb nog wel even staan kijken bij je Dodge. mooi ding ! :)Henk_W200 schreef:Hoi Ronald,
Mooie Dodge heb je(screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>, jammer dat we elkaar niet hebben gesproken.
Het was mijn eerste Amerikaanse dag eigenlijk en heb me erg goed vermaakt, wat een verschrikkelijk mooi spul stond er, volgend jaar zeker weer !
-
-
je vergeet nog dat achtelijke schelterbaantje en dat parcour waar je met een zijspan overheen kon rijden :Dcharger 73 se schreef:stond vol door al die sjebbie vens, en pt cruiser en dodge neon :(
die hadden ze beter buiten kunne parkeren.
anyway het was heerlijk weer en ondanks dat we even pist waren omdat wij net de eerste 3 wagens waren welke op het "buiten" terein moesten staan vreselijk naar de zin gehad!

Dodge W200 1976
Chrysler 300 1969
Chrysler 300 1968 (sold)
Chrysler 300 1969
Chrysler 300 1968 (sold)

en als de halfords geen N meer op voorraad heeft

Dodge W200 1976
Chrysler 300 1969
Chrysler 300 1968 (sold)
Chrysler 300 1969
Chrysler 300 1968 (sold)

Dodge W200 1976