Welkom op www.bloed.link

Het forum voor de Dodge W200 en D200
Veel informatie en leuke tips

lock lamp

Common Drivetrain Questions & Answers
Algemene Aandrijflijn Vragen & Antwoorden
kars

Bericht door kars »

Hallo, ik heb een aantal vragen over het lock waarschuwingslampje:

Op mijn automaakbak zit een connector, wat deze doorgeeft weet ik niet, er hangt ook nog een connector naast, ik vermoed dat deze voor het lock lampje is, daar de vorige eigenaar zonder aandrijfas voor reed, en blijkbaar geirriteerd werd door het lock lampje.
Ik kan echter op de automaatbak geen plaats vinden waar deze zou moeten passen (het is daar donker :cool:) , verder weet ik niet waar het lock lichtje op het dashboard zou moeten zitten.

Ik zou dit graag operationeel hebben, zodat ik niet als ik aan de tussenbak kom, later niet weer de wielen moet opkrikken en de assen moet draaien om te zien of de tussenbak in lock staat of niet. :angry:
Dus any tips enz zijn zeer welkom

grz karz
country4all
Contacteer:

Bericht door country4all »

Hey Kars.

Je locklampje zit op het daschbord naast het lampje van de veiligheidsgordel, en je aansluiting zit niet op je automaat bak maar op je tussenbak.
En als je niet weet of ie goed staat schakel dan je tussenbak in hi lock, is helemaal naar achter richting zitbank en dan duw je hem een stapje voorwaarts dan staat ie in hi. :D
Kars de email server van@home heeft nog altijd kuren.
mvg Jan. :(
Waar een wil is is een weg, waar geen weg is is een Dodge.
Als iemand een schrijf fout vindt, dan mag hij ze houden.

Buy a hybride....................... We need the gas
Afbeelding
kars

Bericht door kars »

Okiz Jan, daar zal ik eens kijken :D , en dat tikje terug is nou net hetgene wat steeds niet lukt, dan staat hij of nog in de lock of neutraal, maar met dat lampje weet ik in ieder geval dat ik 'nog' niet in HI sta , dan hoef ik dat niet te testen door een bocht te maken en naar het gekraak te luisteren :D
Thx :D
Plaats reactie