Hoi,
Mijn voorste aandrijfas trilt en rammelt vreselijk. Ik heb hem eronderuit gesloopt, de kruisjes zijn nog goed, maar er zit speling op de centreerkogel (waardoor hij alle kanten uit kan wiebelen).
Is dat ding te vervangen, en zo ja, waar kun je de benodigde materialen vandaan halen?
Groeten,
Frans
centreerkogel voorste aandrijfas - Kan ie vervangen worden?
-
- Contacteer:
Frans,
Hoes't ? Lang niks van je gelezen.
Aangezien jij ook wel 's wat bij Summit haalt, zou ik ze eens bellen en vragen om een ball-seat repair kit, Precision nr. 606 (PCN 606). Dit item staat niet standaard op hun site, maar aangezien ze wel Precision spullen leveren, zullen ze hier ook wel aan kunnen komen, en het klinkt als het dingetje wat je zoekt. (heb helaas geen foto) Prijs dacht ik iets van 35 $.
Hoes't ? Lang niks van je gelezen.
Aangezien jij ook wel 's wat bij Summit haalt, zou ik ze eens bellen en vragen om een ball-seat repair kit, Precision nr. 606 (PCN 606). Dit item staat niet standaard op hun site, maar aangezien ze wel Precision spullen leveren, zullen ze hier ook wel aan kunnen komen, en het klinkt als het dingetje wat je zoekt. (heb helaas geen foto) Prijs dacht ik iets van 35 $.