automaat afstellen
-
- Berichten: 205
- Lid geworden op: 24 mar 2007 22:57
- Locatie: eenrum
heey dtber's
van morgen ff gebeld met een revisiebedrijf voor me w200 maar tijdens het gesprek begon hij over het afstellen van de a-727 automaatbak. de rembanden enz. dat wist ik al maar me oren begonnen te klapperen toen hij begon over de drukafstelling. ik heb niet echt mee gekregen hoe dat moet maar nu was de vraag weet iemand daar ook meer van? en zo ja hoe moet dat?
groeten,
klaas-jan (beundehaas)
Edited By beundehaas on 1200518171
van morgen ff gebeld met een revisiebedrijf voor me w200 maar tijdens het gesprek begon hij over het afstellen van de a-727 automaatbak. de rembanden enz. dat wist ik al maar me oren begonnen te klapperen toen hij begon over de drukafstelling. ik heb niet echt mee gekregen hoe dat moet maar nu was de vraag weet iemand daar ook meer van? en zo ja hoe moet dat?
groeten,
klaas-jan (beundehaas)
Edited By beundehaas on 1200518171
groet'n oet ainrom
-
- Berichten: 205
- Lid geworden op: 24 mar 2007 22:57
- Locatie: eenrum
bovenste hevel van de automaat die van het gaspedaal afkomt moet iets voor t midden staan bij stationair en bij gas geven moet die hevel dan naar achteren gaan :bij ferme en harde inkomen van de versnelling is druk te hoog bij geen voelbaar inkomen is druk te laag bij te lage druk verbranden jou platen op korte termij
Heren
Waar Klaas-Jan het overheeft is Hydraulic pressure test.
Dit is waar het revisiebedrijf het over heeft gehad.
Dus als jullie je bijbel openslaan op blz 21-105 tot 21-107 daar staan de drukken in die selector in "1"
"2" ----"D"-----reverse namelijk moeten hebben.
Dit is iets anders als de kickdownband en de low en reverseband.
gr Jan
Waar Klaas-Jan het overheeft is Hydraulic pressure test.
Dit is waar het revisiebedrijf het over heeft gehad.
Dus als jullie je bijbel openslaan op blz 21-105 tot 21-107 daar staan de drukken in die selector in "1"
"2" ----"D"-----reverse namelijk moeten hebben.
Dit is iets anders als de kickdownband en de low en reverseband.
gr Jan
gr Jan
Wie achter de kudde aanloopt,loopt altijd in de STRONT.
Wie achter de kudde aanloopt,loopt altijd in de STRONT.
-
- Berichten: 205
- Lid geworden op: 24 mar 2007 22:57
- Locatie: eenrum
hallo,
inderdaad jan heeft gelijk, maar met de kickdown stang komt me ook een beetje onbekend voor. nu is het zo bij mij: de hevel van de bak staat naar voren als het gas dicht is, en de hevel staat helemaal naar achter als het gas vol open is. hij schakeld met een hele zachte overgang. maar met volgas met een tikje. vorige week heb ik maar even de bak olie en filter ververst en de olie was zwart.
daar had ik het dus over met het revisiebedrijf. kan dat komen van die kickdown??
groeten,
klaas-jan
inderdaad jan heeft gelijk, maar met de kickdown stang komt me ook een beetje onbekend voor. nu is het zo bij mij: de hevel van de bak staat naar voren als het gas dicht is, en de hevel staat helemaal naar achter als het gas vol open is. hij schakeld met een hele zachte overgang. maar met volgas met een tikje. vorige week heb ik maar even de bak olie en filter ververst en de olie was zwart.
daar had ik het dus over met het revisiebedrijf. kan dat komen van die kickdown??
groeten,
klaas-jan
groet'n oet ainrom
-
- Berichten: 21
- Lid geworden op: 21 nov 2006 01:41
- Locatie: Tilburg
ja zo is dat bij zwarte olie hebben de rem banden overmatige slijtage of slip gehad ,strakker af stellen dus ,ik zou die bovenste hevel iets meer naar achteren zetten en de achteruit rem band kun je stellen als carterpan verwijderd is ,bout aandraaien met 10nm en dan twee hele slagen terug dan contra moer weer vast zetten klaar