Zoals eerder vermeld was mijn aandrijfas onder de auto vandaan gekomen, deze had ook een scheurtje in de automaatbak gemaakt, vandaag even wat beter bekeken.
Carterpan eraf gehaald, kwam al een heel stuk aluminium mee :( Het is dus niet alleen een scheur, er is ook een stukje afgebrokkeld...
De omcirkelde stukken zijn dus kaput, lijkt me wel duidelijk
(screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>
(screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>
(screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>
Ik heb geen idee of dit nog enigzins gerepareerd kan worden, ben er bang voor :( Nieuwe bak is weer een veel grotere operatie!
Automaatbak scheur - wat nu?
hoi je kunt de bak repareren met durafix staafjes,werkt perfect en echt simpel om zelf te doen.
http://youtu.be/2rH681CYDgw
greetzz
Luc
http://youtu.be/2rH681CYDgw
greetzz
Luc
LIEVER HOOG WATER DAN HOGE BLOEDDRUK
1977 DODGE W200 318 cui edelbr.streetmaster 2,holley 650,purple cam,flowtech headers.
1968 DODGE CHARGER 451 cui stroker,edelbr.torker2 ,holley 750,purple cam
1977 DODGE W200 318 cui edelbr.streetmaster 2,holley 650,purple cam,flowtech headers.
1968 DODGE CHARGER 451 cui stroker,edelbr.torker2 ,holley 750,purple cam
Dat is inderdaad verekkes mooi spul! Misschien is dat wel de oplossing, had ergens anders ook gelezen over 2 componenten kneedbaar aluminium, dan kan ik daar het afgebroken stuk mee fixen, en met die staafjes de scheur! Tnx voor de link!lucadee schreef:hoi je kunt de bak repareren met durafix staafjes,werkt perfect en echt simpel om zelf te doen.
http://youtu.be/2rH681CYDgw
greetzz
Luc
Jaap
'76 W200 440 V8
'76 W200 440 V8
hoi Jaap,
met die staafjes is ook dat afgebroken stuk te fixen!
en nog niet te duur ook en in nl te koop !!
greetzzz
luc
met die staafjes is ook dat afgebroken stuk te fixen!
en nog niet te duur ook en in nl te koop !!
greetzzz
luc
LIEVER HOOG WATER DAN HOGE BLOEDDRUK
1977 DODGE W200 318 cui edelbr.streetmaster 2,holley 650,purple cam,flowtech headers.
1968 DODGE CHARGER 451 cui stroker,edelbr.torker2 ,holley 750,purple cam
1977 DODGE W200 318 cui edelbr.streetmaster 2,holley 650,purple cam,flowtech headers.
1968 DODGE CHARGER 451 cui stroker,edelbr.torker2 ,holley 750,purple cam
Ik kan weer rijden! :laugh:
Gat is dichtgesmeerd en nieuw gat in geboord (zit nu een m6 bout doorheen):
(screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>
was dus zo
(screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>
En de pan er weer op:
(screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>
Heb hem bij het dichtgesmeerde stuk wat extra volgesmeerd met vloeibare pakking, heb hem vol met olie gegooid en tot nu toe is ie nog lekvrij :) Blijf het wel goed in de gaten houden.
Gat is dichtgesmeerd en nieuw gat in geboord (zit nu een m6 bout doorheen):
(screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>
was dus zo
(screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>
En de pan er weer op:
(screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>
Heb hem bij het dichtgesmeerde stuk wat extra volgesmeerd met vloeibare pakking, heb hem vol met olie gegooid en tot nu toe is ie nog lekvrij :) Blijf het wel goed in de gaten houden.
Jaap
'76 W200 440 V8
'76 W200 440 V8