Ik zal me eindelijk eens voorstellen.
Mijn naam is Dennis Kuijpers, 34 jaar en ik kom uit Etten-leur.
Ongeveer 8 jaar geleden heb ik een D350 crewcab uit 85 gekocht.
Tot ongeveer 4 jaar geleden heb ik hier heel wat leuke ritjes mee gemaakt maar doordat de pick-up niet rendabel was voor mijn eigen bedrijf heb ik een iveco daily gekocht.
Hierdoor heeft de D350 al die tijd stil gestaan.
De D350 heeft al eens te koop gestaan maar we konden er gen geschikte koper voor vinden. Ik heb dus besloten om de D350 toch maar weer in orde te maken en er een APK op te zetten. (de daily gaat nu dus weg)
Nu ik die plannen heb heeft mijn vrouw al aangegeven dat er voor haar ook maar een dodge moet komen. Ik weet alleen nog niet of dat gaat gebeuren maar mocht dat wel zo zijn dan zal het een W worden zodat ik er ook af en toe mee in het terrein kan spelen. ( sssst niet vertellen tegen haar hoor want dan krijgt ze een rolberoerte denk )
In het verleden heb ik al eens op dit forum vertoefd en ik weet dat hier een schat aan informatie gevonden kan worden. Ik hoop dat ik hier net als voorheen weer een leuke tijd tegemoet kan zien.
Mijn D350 tijdens een rit naar Denemarken.
(screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>
PS: Ik ben in het verleden lid geweest van DTB en misschien dat ik dat weer word.
Divigo
Welkom terug Dennis!
Prachtige Crewcab, gewoon zonde dat je hem zo lang stil hebt laten staan.
Voor de APK: alle slangen (rem. gas, benzine) even nakijken op scheuren en zonodig vervangen.
De spinnen uit de carburateur jagen, olie verversen, verse accu erin en starten maar!
Hopelijk tot gauw bij een van de evenementen.
Prachtige Crewcab, gewoon zonde dat je hem zo lang stil hebt laten staan.
Voor de APK: alle slangen (rem. gas, benzine) even nakijken op scheuren en zonodig vervangen.
De spinnen uit de carburateur jagen, olie verversen, verse accu erin en starten maar!
Hopelijk tot gauw bij een van de evenementen.
Robbedoes
V8 Power Enthousiast.
V8 Power Enthousiast.
1 voordeel wat ik nu heb is dat hij met ingang van dit jaar oldtimer is.
Voor de APK komt er helaas nog net iets meer bij kijken.
De laatste periode waarin ik met hem heb gereden waren er problemen met zijn power.
Na veel zoekwerk op internet destijds kon ik niks terug vinden waarin hem dit kon zitten.
Het probleem is nu echter erger als dat ik het me kan herinneren en ik denk ook dat ik nu weet wat het is.
De problemen zoals ik die heb worden, zoals ik nu dus wel kan vinden, voornamelijk gewijd aan een defecte bobine.
Ik heb inmiddels een nieuw exemplaar binnen maar met het loshalen van de kabel van de bobine naar de verdeler blijkt ook bij de verdeler het een en ander aan de hand te zijn.
Ik hoop dat hij weer voor het komend weekend loopt zodat ik aan de andere zaken verder kan gaan.
Kort lijstje wat er moet gebeuren:
- Nieuwe uitlaat met cherrybombs
- Beide koplampen vervangen ( chroom in de behuizing is ver weg )
- Daglichtjes verwijderen ( niet toegestaan is mij verteld )
- Rechterraam voor is een noodraam en moet dus vervangen worden.
- Kilometer teller werkend maken (slaat constant door)
Verder zal ik het wel zien als hij naar de APK gaat.
En in de toekomst zal ik vast en zeker naar 1 van de evenementen komen.
Voor de APK komt er helaas nog net iets meer bij kijken.
De laatste periode waarin ik met hem heb gereden waren er problemen met zijn power.
Na veel zoekwerk op internet destijds kon ik niks terug vinden waarin hem dit kon zitten.
Het probleem is nu echter erger als dat ik het me kan herinneren en ik denk ook dat ik nu weet wat het is.
De problemen zoals ik die heb worden, zoals ik nu dus wel kan vinden, voornamelijk gewijd aan een defecte bobine.
Ik heb inmiddels een nieuw exemplaar binnen maar met het loshalen van de kabel van de bobine naar de verdeler blijkt ook bij de verdeler het een en ander aan de hand te zijn.
Ik hoop dat hij weer voor het komend weekend loopt zodat ik aan de andere zaken verder kan gaan.
Kort lijstje wat er moet gebeuren:
- Nieuwe uitlaat met cherrybombs
- Beide koplampen vervangen ( chroom in de behuizing is ver weg )
- Daglichtjes verwijderen ( niet toegestaan is mij verteld )
- Rechterraam voor is een noodraam en moet dus vervangen worden.
- Kilometer teller werkend maken (slaat constant door)
Verder zal ik het wel zien als hij naar de APK gaat.
En in de toekomst zal ik vast en zeker naar 1 van de evenementen komen.