Geplaatst: 18 okt 2001 09:49
Vraag 1:
Ik heb een D200, en als ik hem vanuit neutraal in de drive of achteruit zet, geeft dat een behoorlijke knal.
Nu zal dat wel komen door de speling in resp. automaat, cardan-as, differentieel, aandrijfassen, enz
Er zit niet erg veel speling in de kruisjes, die ik overigens wel ga vervangen, maar mijn vraag is; kun je nog iets anders doen aan die speling, zoals bv de automaat-speling afstellen, of de 'snelheid' waarmee de drive inschakelt?
Vraag 2:
Het verschil in stationair toerental tussen Neutraal of P en de Drive is groot. Met ander woorden, om hem in de drive nog net aan de 'praat' te houden, staat ie in de N of P te hoog stationair, wat dus de 'knal' van vraag 1 weer niet ten goede komt.
Kan dit iets met bv de vloeistofkoppeling te maken hebben? en/of wat anders kan ik hier aan doen.
Vast bedankt, A3
Ik heb een D200, en als ik hem vanuit neutraal in de drive of achteruit zet, geeft dat een behoorlijke knal.
Nu zal dat wel komen door de speling in resp. automaat, cardan-as, differentieel, aandrijfassen, enz
Er zit niet erg veel speling in de kruisjes, die ik overigens wel ga vervangen, maar mijn vraag is; kun je nog iets anders doen aan die speling, zoals bv de automaat-speling afstellen, of de 'snelheid' waarmee de drive inschakelt?
Vraag 2:
Het verschil in stationair toerental tussen Neutraal of P en de Drive is groot. Met ander woorden, om hem in de drive nog net aan de 'praat' te houden, staat ie in de N of P te hoog stationair, wat dus de 'knal' van vraag 1 weer niet ten goede komt.
Kan dit iets met bv de vloeistofkoppeling te maken hebben? en/of wat anders kan ik hier aan doen.
Vast bedankt, A3