heb een remcilinder G 123 LHFD??-18292, WAGNER LOCKHEED U.S.A. van de auto afgesleuteld maar nu was het ontluchtingsnippeltje vastgeroest, dus uitgeboord en nieuw draad getapt.. had toevallig nog een amazoneachteras met ontluchtingsnippeltjes die bleken te passen.. is die !#$!@% tap dus afgeknapt.. :action51: heeft iemand nog trukjes om het afgeknapte stukkie tap eruit te krijgen? of heeft er iemand nog zoon cilindertje liggen? het binnenwerk is als nieuw.. alvast bedankt,
c
oh ja, weet iemand wat de volgorde van ontluchten is bij vier x trommelremmen? but... first things first :blues:
Edited By custom on 1138747906
remcilinder - sjeissuh
heb de tap er al uit gevonkt. hadden we ergens op zolder gelukkig nog een vonkmachientje staan op het werk....!!!
neem aan dat het dus om lengte van de remleiding gaat.. hoorde ook dat veel autos remcilinders van lockheed wagner hebben (schaam) eerst maares vragen, dan posten :-). heb nu ook de tweede verwijderd en daar zit aan de binnenkan nogal roestvorming in. hoever kan ik die uit draaien of hoonen?
Edited By custom on 1138826014
Bij de verste beginnen en dan naar voren werken...
neem aan dat het dus om lengte van de remleiding gaat.. hoorde ook dat veel autos remcilinders van lockheed wagner hebben (schaam) eerst maares vragen, dan posten :-). heb nu ook de tweede verwijderd en daar zit aan de binnenkan nogal roestvorming in. hoever kan ik die uit draaien of hoonen?
Edited By custom on 1138826014