ontluchtingsnippels
je moet wel zelf op de rem trappen als je ze wilt ontluchten,maaaaar het grote voordeel is dat je de remmen in je eentje kan ontluchten,zonder dat iemand de nippels steeds open en dicht moet draaien
http://store.summitracing.com/partdetai ... R%2D280021
mvg rudodge
http://store.summitracing.com/partdetai ... R%2D280021
mvg rudodge
-
- Berichten: 79
- Lid geworden op: 17 nov 2002 20:16
- Locatie: Breezand NH
Pas geleden heeft ondergetekende zijn fusees vernieuwd,dus moesten de remmen ook uit mekaar.Bij het weer vullen en dus ontluchten werd ik zo doodziek van die stomme luchtbellen dat ik de boel maar eens van de andere kant benaderd heb.
Ik had uiteraard de remleiding leeg,en heb toen een injectiespuit met een terugslagklep met een aanzuigventiel aangesloten op die nippel op de remklauw.Nippel open en heel rustig de leiding van onderaf volgepompt met verse remolie.En omdat lucht graag naar boven wil werkten die bubbels voor de verandering eens mee ipv tegen.Wel opletten dat je hoofdremcilinder niet overloopt,en beginnen bij de verste remklauw.In 1 poging had ik de beide(alleen voor zitten fusees)leidingen bellenvrij gevuld.
Ik had uiteraard de remleiding leeg,en heb toen een injectiespuit met een terugslagklep met een aanzuigventiel aangesloten op die nippel op de remklauw.Nippel open en heel rustig de leiding van onderaf volgepompt met verse remolie.En omdat lucht graag naar boven wil werkten die bubbels voor de verandering eens mee ipv tegen.Wel opletten dat je hoofdremcilinder niet overloopt,en beginnen bij de verste remklauw.In 1 poging had ik de beide(alleen voor zitten fusees)leidingen bellenvrij gevuld.
Een Dodge maakt van autorijden weer een werkwoord.