Welkom op www.bloed.link

Het forum voor de Dodge W200 en D200
Veel informatie en leuke tips

stofhoesjes

hibma52

Bericht door hibma52 »

Ik ben bezig met het reviseren van de remmen voor ,want mijn remmen bleven hangen ben er tijdens het demonteren achter gekomen wat nou het probleem is de stofhoesjes die gemonteerd zijn zijn te groot .

nou had ik een orgineel revisie setje besteld en blijkt dat die de zelfde maat hadden .Heb ik dan een anderen remklauw er op zitten ik weet het niet meer .

Mijn vraag is komt dit iemand bekend voor ,heeft iemand dit ook meegemaakt en hoe kan ik dit oplossen weet iemand misschien een adresje er staan wel nummers in geslagen.

Ik wacht met smart op een oplossing

Groetjes Odin
Gerhart

Bericht door Gerhart »

Er is een verschil tussen de ouwe- en nieuwe modellen:
- ouwe modellen hebben een stofring die erin getikt moet worden (heeft een stalen ring erin gevulcaniseerd)
- nieuwe modellen kun je (met de zuiger uit de boring) met de hand in de groef friemelen (heeft GEEN stalen ring).
Gerhart
hibma52

Bericht door hibma52 »

Jongens bedankt voor de reactie ben weer een stap verder gekomen
heb hopelijk de goeie besteld en nu maar afwachten

met vriendelijke groet Odin
"IF YOU CAN HANDLE A DODGE YOU CAN HANDLE EVERYTHING"

"THERE IS NOTING BETTER THAN THE SOUND OFF A V8"
Kaiser Sose

Bericht door Kaiser Sose »

Ik had onlangs ook het probleem dat de een van de voorremmen vast bleef zitten, dus effe bij Brezan zo'n revisiesetje bestellen. Op de lijst met vervangingsonderdelen stond duidelijk vermeld AC Delco 18H16 voor een Dodge van 1977 maar nu blijkt dat de nieuwe dichtingsring een stuk groter is dan de oude (de oude ring kan je perfect in de nieuwe leggen :( :( . Godver, heb ik daar nu twee weken op gewacht.

Ik heb nu maar noodgedwongen de oude rubbers terug erop gezet, ik weet wel dat dit verre van ideaal is, maar ja...

Klopt die product nummer van AC Delco wel? Zo ja, voor welke Dodge? Voor wie interesse heeft: ik heb nog twee zulke setjes liggen, eentje is zelfs niet eens uit de plastiek geweest.
Never regret things you did, only those you didn't try.
Kaiser Sose

Oh ja, Co Oskam is voor mij niet bepaald om de hoek, maar ik zal er toch maar es heen moeten...
alain

Bericht door alain »

Als je voorbeelden hebt, kan Dronk Bedrijfswagenonderdelen je ook helpen. Zij hebben ze op de plank. Ik weet niet waar ze overal zitten, maar wel in Rotterdam in de Koperstraat en in Tilburg.
Later,
~Alain~
Lidnummer 326

----------------------------------------------------------------------------
A wise man once said: "There's no replacement for cubic inches"........then they went on and invented Forced Induction
66-1067793066

Bericht door 66-1067793066 »

Kloppen die vervangingsnummers voor de remhoesjes/revisiesetjes ook voor een spicer 44 f 8 vooras en een spicer 60 achteras?

Zo nee, weet iemand welke nummers ik dan wel moet hebben??

Gr Br
Kaiser Sose

Hmm, Tilburg, dat is zo nog net een daar-rije-we-zo-wel-es effe-heen afstand

Bedankt.
Plaats reactie