Er lekte remolie tussen de hoofdremcilinder en het reservoir.Nu heb ik het reservoir losgedraaid van de hoofdremcilinder.hierna kon ik er een as uittrekken die er uit zag als een overmaatse klep, op deze as zat een dichtingsrubber met aan een kant een ijzeren plaatje.De vraag is nu,moet dit ijzeren plaatje richting het reservoir gemonteerd worden of andersom?Ik heb effe niet opgelet met het demonteren.
Alvast bedankt John
hoofdremcilinder - rubber
Bij mij lekt er remolie tussen het hoofdreservoir en de vacuum.
Dit gebeurde nadat ik het remsysteem gespoeld had,en daarna gevuld heb met dot 4.Verder zat er een hoop roest op het asje welke vanuit de vacuum de hoofdremcilinder in gaat en ook op de afdichtingsrubber welke hier opzit.Kan dit liggen aan die afdichtingsrubber of moet de hoofdremcilinder gereviseerd worden?Ik kijk tegen een sluitring aan welke volgens mij de plunjer afsluit.Ik denk dat hier de remolie doorkomt.
Bvd John
Dit gebeurde nadat ik het remsysteem gespoeld had,en daarna gevuld heb met dot 4.Verder zat er een hoop roest op het asje welke vanuit de vacuum de hoofdremcilinder in gaat en ook op de afdichtingsrubber welke hier opzit.Kan dit liggen aan die afdichtingsrubber of moet de hoofdremcilinder gereviseerd worden?Ik kijk tegen een sluitring aan welke volgens mij de plunjer afsluit.Ik denk dat hier de remolie doorkomt.
Bvd John
-
- Site Admin
- Contacteer:
Hoi John,
Bij mij precies hetzelfde vorige week, er zijn revisiesetjes voor deze kosten geloof ik 50 euro, maar dan moet je heel zeker zijn dat de wanden van de hoofdremcylinder nog perfect zijn, anders heeft het geen zin.
Bij mij kwam het erop neer een nieuwe hoofdremcylinder te monteren.
Van Dam in Elst of Co Oscam in Cothen kan deze wel leveren.
Kijk even in de adressenlijst bij FAQ voor het adres.
Bij mij precies hetzelfde vorige week, er zijn revisiesetjes voor deze kosten geloof ik 50 euro, maar dan moet je heel zeker zijn dat de wanden van de hoofdremcylinder nog perfect zijn, anders heeft het geen zin.
Bij mij kwam het erop neer een nieuwe hoofdremcylinder te monteren.
Van Dam in Elst of Co Oscam in Cothen kan deze wel leveren.
Kijk even in de adressenlijst bij FAQ voor het adres.
'77 W200 Standard / 318ci V8 / 2-bbl
'85 B250 VAN 360ci V8 / 4bbl Quadrajet
'85 D350 Crewcab Longbed 3" Body Lift / 360ci V8 / 4-bbl Quadrajet
'85 B250 VAN 360ci V8 / 4bbl Quadrajet
'85 D350 Crewcab Longbed 3" Body Lift / 360ci V8 / 4-bbl Quadrajet