Geplaatst: 22 jul 2003 14:37
Misschien maak ik hier geen vrienden mee, maar mijn Dodge heeft plaats moeten maken voor een Chevrolet Blazer (en daarvoor nog even een Ford Gran Torino uit 1972). Ik moet toegeven dat ik hem soms wel eens mis, maar ook de Chevy bevalt prima. Maar misschien dat jullie toch nog een oplossingen hebben voor mijn probleem. Voorheen heb ik ook veel bruikbare adviezen gehad, dus ik wil het nu graag nog een keer proberen ook al heb ik nu een Blazer (1984, 6.2l. diesel, ex-army)
Een paar weken terug heb ik mijn differentieel van mijn Blazer kapot gereden, om de dit te laten maken, heb ik de complete achteras moeten demonteren en daar bij heb ik een remleiding door midden moeten knippen omdat ik hem niet los kreeg. Nu is alles netjes gemaakt, en ook een stuk nieuwe remleiding ertussen gezet.
Als ik de remmen wil ontluchten, krijg ik helemaal geen druk op het pedaal. Ik verwacht niet dat er iets kapot is, omdat ie altijd goed geremd heeft. Doe ik iets verkeerd met ontluchten (nu doe ik het gewoon op de normale manier)? Moet ik eerst de auto laten lopen? Er zit een rembekrachtiger op, moet ik hem dan op een andere manier ontluchten?
Als ik in het reservoir met remvloeistof kijk, zie ik maar belletjes uit het voorste deel komen, maar volgens mij is dat van de remmen voor, terwijl ik daar helemaal niet bijgeweest ben met sleutelen.
Heeft iemand een idee wat dit kan zijn?
Of ontlucht ik hem dus op de verkeerde manier?
Gegroet,
Geert
Een paar weken terug heb ik mijn differentieel van mijn Blazer kapot gereden, om de dit te laten maken, heb ik de complete achteras moeten demonteren en daar bij heb ik een remleiding door midden moeten knippen omdat ik hem niet los kreeg. Nu is alles netjes gemaakt, en ook een stuk nieuwe remleiding ertussen gezet.
Als ik de remmen wil ontluchten, krijg ik helemaal geen druk op het pedaal. Ik verwacht niet dat er iets kapot is, omdat ie altijd goed geremd heeft. Doe ik iets verkeerd met ontluchten (nu doe ik het gewoon op de normale manier)? Moet ik eerst de auto laten lopen? Er zit een rembekrachtiger op, moet ik hem dan op een andere manier ontluchten?
Als ik in het reservoir met remvloeistof kijk, zie ik maar belletjes uit het voorste deel komen, maar volgens mij is dat van de remmen voor, terwijl ik daar helemaal niet bijgeweest ben met sleutelen.
Heeft iemand een idee wat dit kan zijn?
Of ontlucht ik hem dus op de verkeerde manier?
Gegroet,
Geert