Welkom op www.bloed.link

Het forum voor de Dodge W200 en D200
Veel informatie en leuke tips

GOED NIEUWS - mooi

dodge linne
Berichten: 79
Lid geworden op: 30 mei 2006 21:06
Locatie: Linne
Contacteer:

Bericht door dodge linne »

is dat waar van de keuring ik heb ge beld naar het rdw en daar zeggenze dat ik een tegnieze kuering moet laten doen de een zecht dat de andere dat ik weet het niet meer ik hoop dat iemand me uit leg kan bieden gr robert
Ik ben gek op mijn dodge en mijn vrouw natuurlijk
dodge linne
Berichten: 79
Lid geworden op: 30 mei 2006 21:06
Locatie: Linne
Contacteer:

Bericht door dodge linne »

mijn dodge komt uit belgie
Ik ben gek op mijn dodge en mijn vrouw natuurlijk
EL GWAPPO
Berichten: 47
Lid geworden op: 07 dec 2003 12:00
Locatie: Reusel

Bericht door EL GWAPPO »

[color=643]Hoi Robert

Bij mij ging het als volgt.
Ik had gebeld voor een invoer keuring.
Dag kenteken aangevragen
Naar de RDW gereden ,slaat mijn dots telkens uit.Binnen melden en papieren afgegeven,dan moet hij op de weegbrug eerst helemaal dan alleen met de achterwielen gvd start hij niet meer .
Dan maar duwen.
Toen moest ik naar binnen rijden gelukkig toch weer gestart ,maar ik moest hem aan de praat houden want die man van de RDW moest het CO gehalte meten .Maakt die vent nog de opmerking "GVD staan wij hier binnen kapot te gaan van de rook en de CO is goed" .
Toen hebben ze de speling op de wielen gecontroleerd ,het chassis nr (zelf opnieuw ingeslagen ) vond hij goed,de wielbassis en of de wielen niet buiten de wielkasten uitkwamen.De verlichting en zelfs niet alles want het relais van mijn waarschuwingslichten had het even tevoren begeven.
Toen de remmen en de trekhaak want die wilde ik op kenteken hebben.De remmen bleken achter 40 procent te verschillen en voor liep een wiel aan dus een herkeuring.Remmen mag maar 30 procent zijn.Alles uitelkaar gehaald ,had ik dus vooraf niet gedaan bleek een zijde voor de blokken kaal achter nieuwe schoenen en trommels schoon geschuurd en een carb revisie setje van MAUI geplaatst daardoor liep hij beter,had tussentijds al een nieuwe afspraak gemaakt en een nieuwe trekhaak want om dei oude moesten ze wel lachen deze zat er al onder toen ik de dots in Belgie kocht was met croma aan elkaar gemaakt (bakken en braden).
Ok nieuw dagkenteken aangevragen dan mag je tenminste die dag met je dots van de stallingsplaats naar de rdw rijden O en vergeet vooral dan niet een eendags verzekering af te sluiten je weet maar nooit.Toen herkeuring remmen waren goed ietsje meer dan 30 procent maar dat geloofden ze wel en toen de trekhaak,Ik mooie tekeningen en berekeningen van laten maken had hij geen gegevens van de auto.Ik heb toen wel een half uur moeten wachten tot de beste man terug kwam van zijn kantoor en zei hij mag 2380Kg trekken .Dus goedgekeurd en ik kon mijn kenteken ophalen,vragen ze mij wilt u geel of grijs ????????
Na het betalen van de diverse leges en de kosten voor het kenteken ,anders had ik nog een paar dagen moeten wachten, kreeg ik het uiteindelijke kenteken ik ben toen ook meteen naar de automaterialen zaak gereden en na 2 minuten had ik mijn platen al en vanaf toen kon ik dus rijden.

Groeten EL GWAPPO[/color]



Edited By EL GWAPPO on 1151129099
Make my day,paint my wagon it's a dirty job but somebody got to do it.
dodge linne
Berichten: 79
Lid geworden op: 30 mei 2006 21:06
Locatie: Linne
Contacteer:

Bericht door dodge linne »

en bij het rdw op de zite staat dat de techniese keuring niet meer hoeft heb jiij hem het vorig jaar nog laten invoeren of is dat alleeen de apk gr robert
Ik ben gek op mijn dodge en mijn vrouw natuurlijk
stillewillie
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 jun 2006 21:52
Locatie: druten

Bericht door stillewillie »

Hallo je moet hem daar helemaal laten keuren ik ben pas met mijn ramchager weg geweest was ook een belg en omdat het een grijskenteken is moet je de hele keuring laten doen alleen de gegevens laten controleren is alleen bij geel kenteken groetjes stillewillie
williamkuppen
dodge linne
Berichten: 79
Lid geworden op: 30 mei 2006 21:06
Locatie: Linne
Contacteer:

Bericht door dodge linne »

heb vandaag ge bellde en het hoev verschijnlijk niet het heeft niks met grijs kenteken te maken maar met de apk wat hij heeft ge had in belgie ziojen ze
gr robert
Ik ben gek op mijn dodge en mijn vrouw natuurlijk
Ton
Berichten: 549
Lid geworden op: 05 jul 2002 00:28
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Bericht door Ton »

Grijs kenteken moet geheel gekeurd worden.
Geel bekijken ze alleen en kan je de apk ergens anders doen.
XT600
Berichten: 9
Lid geworden op: 18 mei 2005 10:14
Locatie: GROESBEEK

Bericht door XT600 »

DAT KLOPT ALLEMAAL DAN WEL MAAR HET GELD NIET VOOR AUTO'S DIE OP BEDRIJFSWAGEN STAAN INGESCHREVEN ZOALS IEDERE DODGE!
dodge linne
Berichten: 79
Lid geworden op: 30 mei 2006 21:06
Locatie: Linne
Contacteer:

Bericht door dodge linne »

maandag is het zo ver moet met mijn dodge naar het rdw ben be nieuwt hoe hert gaat ze zouden wel wat te zijken hebben denk ik wand ze zijn daar niet makelijk gr dodge linne
Ik ben gek op mijn dodge en mijn vrouw natuurlijk
dodge linne
Berichten: 79
Lid geworden op: 30 mei 2006 21:06
Locatie: Linne
Contacteer:

Bericht door dodge linne »

ben geweest op de kuering en ja wel hoor afgekuert je mag het niet zegen maar het zijn er meiren neukers
Ik ben gek op mijn dodge en mijn vrouw natuurlijk
berry
Berichten: 109
Lid geworden op: 02 jan 2002 20:15
Locatie: DEURNE   Nbr.

Bericht door berry »

dodge linne schreef:ben geweest op de kuering en ja wel hoor afgekuert je mag het niet zegen maar het zijn er meiren neukers
hey
waarop is je dodge dan afgekeurd?
Dodge W200 318
Harley Davidson Nighttrain
Mercedes-benz Vito
dodge linne
Berichten: 79
Lid geworden op: 30 mei 2006 21:06
Locatie: Linne
Contacteer:

Bericht door dodge linne »

op de kruis kopelingen ter wijl er geen speling in zit en er moeten refleksters op achter :angry: :angry: :angry: :angry:
Ik ben gek op mijn dodge en mijn vrouw natuurlijk
dodge linne
Berichten: 79
Lid geworden op: 30 mei 2006 21:06
Locatie: Linne
Contacteer:

Bericht door dodge linne »

hoera hij is goed ge keurt nu kan ik gaan lekker gaan rijden wert ook tijd heb lang ge noug moeten wachten gr dodge linne :D :D :D :D :laugh:
Ik ben gek op mijn dodge en mijn vrouw natuurlijk
Gerhart
Berichten: 1482
Lid geworden op: 14 mar 2001 19:56
Locatie: Sleeuwijk

Bericht door Gerhart »

dodge linne schreef:hoera hij is goed ge keurt nu kan ik gaan lekker gaan rijden wert ook tijd heb lang ge noug moeten wachten gr dodge linne :D :D :D :D :laugh:
Da's goed nieuws! Gefeliciteerd!!
Gerhart
country4all
Berichten: 564
Lid geworden op: 08 okt 2002 15:43
Locatie: Dorp aan de Maas Borgharen
Contacteer:

Bericht door country4all »

Gefeliciteerd en nu op naar Valkenswaard :D
Waar een wil is is een weg, waar geen weg is is een Dodge.
Als iemand een schrijf fout vindt, dan mag hij ze houden.

Buy a hybride....................... We need the gas
Afbeelding
Plaats reactie