GOED NIEUWS - mooi
-
- Berichten: 79
- Lid geworden op: 30 mei 2006 21:06
- Locatie: Linne
- Contacteer:
-
- Berichten: 79
- Lid geworden op: 30 mei 2006 21:06
- Locatie: Linne
- Contacteer:
[color=643]Hoi Robert
Bij mij ging het als volgt.
Ik had gebeld voor een invoer keuring.
Dag kenteken aangevragen
Naar de RDW gereden ,slaat mijn dots telkens uit.Binnen melden en papieren afgegeven,dan moet hij op de weegbrug eerst helemaal dan alleen met de achterwielen gvd start hij niet meer .
Dan maar duwen.
Toen moest ik naar binnen rijden gelukkig toch weer gestart ,maar ik moest hem aan de praat houden want die man van de RDW moest het CO gehalte meten .Maakt die vent nog de opmerking "GVD staan wij hier binnen kapot te gaan van de rook en de CO is goed" .
Toen hebben ze de speling op de wielen gecontroleerd ,het chassis nr (zelf opnieuw ingeslagen ) vond hij goed,de wielbassis en of de wielen niet buiten de wielkasten uitkwamen.De verlichting en zelfs niet alles want het relais van mijn waarschuwingslichten had het even tevoren begeven.
Toen de remmen en de trekhaak want die wilde ik op kenteken hebben.De remmen bleken achter 40 procent te verschillen en voor liep een wiel aan dus een herkeuring.Remmen mag maar 30 procent zijn.Alles uitelkaar gehaald ,had ik dus vooraf niet gedaan bleek een zijde voor de blokken kaal achter nieuwe schoenen en trommels schoon geschuurd en een carb revisie setje van MAUI geplaatst daardoor liep hij beter,had tussentijds al een nieuwe afspraak gemaakt en een nieuwe trekhaak want om dei oude moesten ze wel lachen deze zat er al onder toen ik de dots in Belgie kocht was met croma aan elkaar gemaakt (bakken en braden).
Ok nieuw dagkenteken aangevragen dan mag je tenminste die dag met je dots van de stallingsplaats naar de rdw rijden O en vergeet vooral dan niet een eendags verzekering af te sluiten je weet maar nooit.Toen herkeuring remmen waren goed ietsje meer dan 30 procent maar dat geloofden ze wel en toen de trekhaak,Ik mooie tekeningen en berekeningen van laten maken had hij geen gegevens van de auto.Ik heb toen wel een half uur moeten wachten tot de beste man terug kwam van zijn kantoor en zei hij mag 2380Kg trekken .Dus goedgekeurd en ik kon mijn kenteken ophalen,vragen ze mij wilt u geel of grijs ????????
Na het betalen van de diverse leges en de kosten voor het kenteken ,anders had ik nog een paar dagen moeten wachten, kreeg ik het uiteindelijke kenteken ik ben toen ook meteen naar de automaterialen zaak gereden en na 2 minuten had ik mijn platen al en vanaf toen kon ik dus rijden.
Groeten EL GWAPPO[/color]
Edited By EL GWAPPO on 1151129099
Bij mij ging het als volgt.
Ik had gebeld voor een invoer keuring.
Dag kenteken aangevragen
Naar de RDW gereden ,slaat mijn dots telkens uit.Binnen melden en papieren afgegeven,dan moet hij op de weegbrug eerst helemaal dan alleen met de achterwielen gvd start hij niet meer .
Dan maar duwen.
Toen moest ik naar binnen rijden gelukkig toch weer gestart ,maar ik moest hem aan de praat houden want die man van de RDW moest het CO gehalte meten .Maakt die vent nog de opmerking "GVD staan wij hier binnen kapot te gaan van de rook en de CO is goed" .
Toen hebben ze de speling op de wielen gecontroleerd ,het chassis nr (zelf opnieuw ingeslagen ) vond hij goed,de wielbassis en of de wielen niet buiten de wielkasten uitkwamen.De verlichting en zelfs niet alles want het relais van mijn waarschuwingslichten had het even tevoren begeven.
Toen de remmen en de trekhaak want die wilde ik op kenteken hebben.De remmen bleken achter 40 procent te verschillen en voor liep een wiel aan dus een herkeuring.Remmen mag maar 30 procent zijn.Alles uitelkaar gehaald ,had ik dus vooraf niet gedaan bleek een zijde voor de blokken kaal achter nieuwe schoenen en trommels schoon geschuurd en een carb revisie setje van MAUI geplaatst daardoor liep hij beter,had tussentijds al een nieuwe afspraak gemaakt en een nieuwe trekhaak want om dei oude moesten ze wel lachen deze zat er al onder toen ik de dots in Belgie kocht was met croma aan elkaar gemaakt (bakken en braden).
Ok nieuw dagkenteken aangevragen dan mag je tenminste die dag met je dots van de stallingsplaats naar de rdw rijden O en vergeet vooral dan niet een eendags verzekering af te sluiten je weet maar nooit.Toen herkeuring remmen waren goed ietsje meer dan 30 procent maar dat geloofden ze wel en toen de trekhaak,Ik mooie tekeningen en berekeningen van laten maken had hij geen gegevens van de auto.Ik heb toen wel een half uur moeten wachten tot de beste man terug kwam van zijn kantoor en zei hij mag 2380Kg trekken .Dus goedgekeurd en ik kon mijn kenteken ophalen,vragen ze mij wilt u geel of grijs ????????
Na het betalen van de diverse leges en de kosten voor het kenteken ,anders had ik nog een paar dagen moeten wachten, kreeg ik het uiteindelijke kenteken ik ben toen ook meteen naar de automaterialen zaak gereden en na 2 minuten had ik mijn platen al en vanaf toen kon ik dus rijden.
Groeten EL GWAPPO[/color]
Edited By EL GWAPPO on 1151129099
Make my day,paint my wagon it's a dirty job but somebody got to do it.
-
- Berichten: 79
- Lid geworden op: 30 mei 2006 21:06
- Locatie: Linne
- Contacteer:
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 25 jun 2006 21:52
- Locatie: druten
-
- Berichten: 79
- Lid geworden op: 30 mei 2006 21:06
- Locatie: Linne
- Contacteer:
-
- Berichten: 79
- Lid geworden op: 30 mei 2006 21:06
- Locatie: Linne
- Contacteer:
-
- Berichten: 79
- Lid geworden op: 30 mei 2006 21:06
- Locatie: Linne
- Contacteer:
-
- Berichten: 79
- Lid geworden op: 30 mei 2006 21:06
- Locatie: Linne
- Contacteer:
-
- Berichten: 79
- Lid geworden op: 30 mei 2006 21:06
- Locatie: Linne
- Contacteer:
-
- Berichten: 564
- Lid geworden op: 08 okt 2002 15:43
- Locatie: Dorp aan de Maas Borgharen
- Contacteer: