****!!!
Vandaag, rij naar huis met de dodge, ondertussen begint hij behoorlijk lawaai temaken,
ik ondertussen al een paar keer gekeken, naar aandrijfas en spul, maar niks!!
ben ik enkele honderden meters van huis, een kabaal!!!!
dus ik wil uitstappen, gaat mijn deur niet los!!!
dus via de rechter kant eruit.
loop om de auto,
en? wat schets mijn verbazing????
het linker wiel zit op de verkeerde plek, inclusief remschijf en remklauw:
(screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>
hier zit normaal een lager:
(screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>
hier de schade aan deur en dorpel :(
de centrale moer is er afgelopen, normaal zit deze geborgt met een borgpen, deze zit nog in de as maar is aan beide kanten afgebroken :?
dus iemand nog een dorpeltje liggen ???
ik ondertussen al een paar keer gekeken, naar aandrijfas en spul, maar niks!!
ben ik enkele honderden meters van huis, een kabaal!!!!
dus ik wil uitstappen, gaat mijn deur niet los!!!
dus via de rechter kant eruit.
loop om de auto,
en? wat schets mijn verbazing????
het linker wiel zit op de verkeerde plek, inclusief remschijf en remklauw:
hier zit normaal een lager:
hier de schade aan deur en dorpel :(
de centrale moer is er afgelopen, normaal zit deze geborgt met een borgpen, deze zit nog in de as maar is aan beide kanten afgebroken :?
dus iemand nog een dorpeltje liggen ???
Alweer zo'n bumper kleever VOOR me!!!
-
- Site Admin
- Contacteer:
Hoi Bassie wat ben jij een gelukkig mens zeg :p wees blij dat je er nog bent, want voor het zelfde geld had je dit niet overleefd,!!!! als het op de snelweg was gebeurd. Materiele schade is op te lossen,maar je hebt maar 1 leven, dus wees blij dat je er nog bent :D Succes met de reparatie.
Sterkte Nico
Edited By Nico on 1162144393
Sterkte Nico
Edited By Nico on 1162144393
Een dag niet geDodget,is een dag niet geleefd !!!
Bignick
Bignick
bedankt voor de reacties!!!!
heb vandaag de boel beetje bekeken, vind het nog mee vallen, alleen mijn naaf zijn de spie banen zo erg van versleten die durf ik er niet meer op te zetten!
de as zelf is nog wel goed, alleen op het begin is het schroefdraad slecht, maar daar is de moer al overheen als ik hem erop draai denk ik,
morgen weet ik of ik een naaf hier in de buurt kan krijgen.
bassie
heb vandaag de boel beetje bekeken, vind het nog mee vallen, alleen mijn naaf zijn de spie banen zo erg van versleten die durf ik er niet meer op te zetten!
de as zelf is nog wel goed, alleen op het begin is het schroefdraad slecht, maar daar is de moer al overheen als ik hem erop draai denk ik,
morgen weet ik of ik een naaf hier in de buurt kan krijgen.
bassie
Alweer zo'n bumper kleever VOOR me!!!