Stuurhuis
Hallo
Weet iemand waar ik terecht kan voor onderdelen van stuurhuis, hij lekt olie aan de bovenkant en ik kan de speling ook niet meer opsluiten aan de bovenkant met die inbusbout. Of kan ik nu beter een andere kopen?
Keek net ep Site van EDS voor revisie maar dat zal wel niet te betalen zijn denk ik.
Klaas
Weet iemand waar ik terecht kan voor onderdelen van stuurhuis, hij lekt olie aan de bovenkant en ik kan de speling ook niet meer opsluiten aan de bovenkant met die inbusbout. Of kan ik nu beter een andere kopen?
Keek net ep Site van EDS voor revisie maar dat zal wel niet te betalen zijn denk ik.
Klaas
-
- Berichten: 61
- Lid geworden op: 16 jan 2005 21:26
- Locatie: nieuwegein
als je geen uitweg meer heb dan heeft vandam4x4.nl revisiesetjes ik geloof voor iets van 90 euriessmoky joe schreef:Hallo
Weet iemand waar ik terecht kan voor onderdelen van stuurhuis, hij lekt olie aan de bovenkant en ik kan de speling ook niet meer opsluiten aan de bovenkant met die inbusbout. Of kan ik nu beter een andere kopen?
succes
Die revisiesetjes bevatten volgens mij alleen de seals en oliekeerringen. De keerring op je uitgaande as naar je stuur is vrij simpel en goedkoop te vervangen, alleen als je speling houdt ondanks stellen ben ik bang dat je beter een nieuw/gebruikt stuurhuis kunt kopen.
Arjan (biestieboy hier op het forum) heeft vaak wel wat liggen, en als je besluit nieuw te kopen kun je dat net zo goed in de USA doen bij bijv. Summit
Suc6,
Dick
Arjan (biestieboy hier op het forum) heeft vaak wel wat liggen, en als je besluit nieuw te kopen kun je dat net zo goed in de USA doen bij bijv. Summit
Suc6,
Dick
W200- '77, 360, D60 Front & Rear
Ik heb ook een probleem met mijn stuurhuis. Het terugslagklepje op de ingang van het stuurhuis blijft hangen (en dus open staan), waardoor de stuurbekrachtiging niet werkt.
Ik zie alleen niet hoe ik dit moet demonteren. Eenmaal gedemonteerd moet ik natuurlijk ook nog een nieuwe hebben. Weet er iemand hoe ik dit kan oplossen en of ik dat terugslagklepje los kan bestellen?
Ik zie alleen niet hoe ik dit moet demonteren. Eenmaal gedemonteerd moet ik natuurlijk ook nog een nieuwe hebben. Weet er iemand hoe ik dit kan oplossen en of ik dat terugslagklepje los kan bestellen?
-
- Berichten: 121
- Lid geworden op: 25 feb 2003 21:06
- Locatie: biest-houtakker
Heb gisteren nog een ideetje aan de hand gekregen van iemand. Als ik nu gewoon het terugslagklepje eruit haal. Vervolgens laat ik een nieuwe leiding maken van de pomp naar het stuurhuis met een terugslagklep erin, dan zou dat volgens mij wel moeten werken.GTTpunk schreef:Ik heb ook een probleem met mijn stuurhuis. Het terugslagklepje op de ingang van het stuurhuis blijft hangen (en dus open staan), waardoor de stuurbekrachtiging niet werkt.
Ik zie alleen niet hoe ik dit moet demonteren. Eenmaal gedemonteerd moet ik natuurlijk ook nog een nieuwe hebben. Weet er iemand hoe ik dit kan oplossen en of ik dat terugslagklepje los kan bestellen?
Volgens mij zit er op het stuurhuis toch geen terugslagklep? Is het wel origineel Dodge wat erop zit?
Dick
(screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>
Dick

W200- '77, 360, D60 Front & Rear
Ben alweer wat verder met mijn stuurhuis project. Nu is het zo dat de vorige eigenaar zelf slangen heeft laten maken. Normaal passen die maar op 1 manier, maar ik heb het idee dat hij ze net verkeerdom heeft gemaakt. Dat zou dan ook meteen verklaren waarom het niet werkte.
Kan iemand me even vertellen waar welke slang op hoort?
Bedankt!
Kan iemand me even vertellen waar welke slang op hoort?
Bedankt!