Vandaag m'n bekrachtigd stuurhuis eindelijk ingebouwd. Had het ding ooit meegenomen voor 25 dollar uit de usa, dus afwachten maar of ie het deed ??? Na alles aangesloten te hebben loopt het stuur uit zichzelf naar links en voelt erg schokkerig aan.
Is dit te verhelpen met een revisie kitje of zoiets, en heef iemand een idee waar ik die kan krijgen of iemand die dit wil doen? Het gaat om een saginaw stuurhuis dat gewoon op de originele plaat wordt bevestigd. Eerst strax maar weer het originele kreng eronder hangen voor groesbeek
Hey Luc,
De slangen kunnen toch maar op 1 manier worden aangesloten? Tenminste wel met de aansluitingten die ik heb... ???
Onderste aansluiting op de pomp en de bovenste op de retourleiding is zoals het nu zit.
Dick het kan best dat je ze goed hebt zitten, even op een rijtje gezet heb je je slangen goed, dan voldoende olie in de pomp langzaam je stuur met draaiende motor draaien naar links en naar rechts, nu weer even checken naar het oliepeil en indien nodig weer bijvullen en weer naar links en rechts draaien.
Als het stuurhuis naar een kant blijft draaien zonder zelf te sturen dan moet je er rekening mee houden dat in het stuurhuis zelf een of meerdere keerringen lekken dwz de olie blijft niet meer in de zelfde kamer zitten en loopt door de druk wat de pomp genereert naar een ander compartiment in.
Ja je kunt revisie setjes krijgen in de USA maar dan moet je wel het type kunnen opgeven, de meeste zijn van het merk Saginaw.
Als je nog nooit een stuurhuis uit elkaar hebt gehaald wees dan voorzichtig want voor dat je het weet liggen alle kogeltjes van de as los in de achterste kamer en ik garandeer je dat scheelt je een paar uur knutselen.
gr Jan. :;):
Waar een wil is is een weg, waar geen weg is is een Dodge.
Als iemand een schrijf fout vindt, dan mag hij ze houden.
Buy a hybride....................... We need the gas
Hee Jan,
Olie was op peil, en het systeem was ontlucht zoals ook hier op de site beschreven. Ik had er zelfs maar eens ff een stukkie mee gereden om te zien of het niet vanzelf beter werd, maar ik kan je vertellen dat dat best spannend is als je even niet oplet :laugh:
Ik heb idd zelf nog nooit een stuurhuis van binnen gezien. Is het goed te doen of kost het me een aantal jarten van m'n leven qua stress???
Gr. Dick
Kan hier daar over niet wat uitleg geschreven worden?
Voor ik dat open doe.
Ik denk dat het mijne intern lekt.
Heb ook zo'n op de orginele plaat (van een W200 ambulance) en heeft precies niet volle kracht.
oliepeil oké
pomp ook (denk ik toch)