DTB Member 643 - Perry van Lierop - hoi ik ben EL GWAPPO
[color=643]Hoi DODGERS ik ben dus EL GWAPPO al 3 jaar in het bezit van een W200 en ook al sinds die tijd lid van DTB in het dagelijks leven ben ik bedrijfsleider van een spuiterij en woon ik in Reusel NB[/color]
Edited By EL GWAPPO on 1081688353
Edited By EL GWAPPO on 1081688353
- Bijlagen
-
- foto.JPG (0 Bytes) 5294 keer bekeken
Make my day,paint my wagon it's a dirty job but somebody got to do it.
-
- Contacteer:
:D Welkom bij de club van idioten, groeten van Rachel en Jan.
En hopelijk tot in Groesbeek. :lookaround:
Edited By country4all on 1081758995
En hopelijk tot in Groesbeek. :lookaround:
Edited By country4all on 1081758995
- Bijlagen
-
- DSC02209.JPG (0 Bytes) 5294 keer bekeken
Waar een wil is is een weg, waar geen weg is is een Dodge.
Als iemand een schrijf fout vindt, dan mag hij ze houden.
Buy a hybride....................... We need the gas

Als iemand een schrijf fout vindt, dan mag hij ze houden.
Buy a hybride....................... We need the gas

[color=643]Nou ben dus niet in Groesbeek geweest want ik zat dus met mijn vrouwtje lekker een weekendje in West Kapelle in een hotel te relaxen.
Maar effe iets anders, als je schoonouders op een verloren zondagmiddag een tour gaan maken met hun auto en ergens op een afgelegen industrieterrein verzeild geraken kan dat jouw je donor opleveren.
Tenminste zo was het bij mij.
Bij een bedrijf in Lommel BE stond deze donor te wachten op mij.......
Na telefonisch contact te hebben gehad ben ik eens gaan kijken en onderhandelen.
De eigenaar,een toffe belg vroeg mij wat de donor mij waard was en merkte op natuurlijk zo weinig mogelijk.
Waarop ik zei: daar ben ik nederlander voor.
Hij vond mij daarin wel eerlijk en noemde een bedrag van 500euro waarop ik natuurlijk direct ben ingegaan en zo ben ik dus aan deze donor gekomenen kan ik hiermee mijn W200 verder voorzien van diverse donor delen.
EL GWAPPO[/color]
Edited By EL GWAPPO on 1082882344
Maar effe iets anders, als je schoonouders op een verloren zondagmiddag een tour gaan maken met hun auto en ergens op een afgelegen industrieterrein verzeild geraken kan dat jouw je donor opleveren.
Tenminste zo was het bij mij.
Bij een bedrijf in Lommel BE stond deze donor te wachten op mij.......
Na telefonisch contact te hebben gehad ben ik eens gaan kijken en onderhandelen.
De eigenaar,een toffe belg vroeg mij wat de donor mij waard was en merkte op natuurlijk zo weinig mogelijk.
Waarop ik zei: daar ben ik nederlander voor.
Hij vond mij daarin wel eerlijk en noemde een bedrag van 500euro waarop ik natuurlijk direct ben ingegaan en zo ben ik dus aan deze donor gekomenen kan ik hiermee mijn W200 verder voorzien van diverse donor delen.
EL GWAPPO[/color]
Edited By EL GWAPPO on 1082882344
- Bijlagen
-
- combinatie.JPG (0 Bytes) 5294 keer bekeken
[color=643]Is ook nog behoorlijk goed en loopt zelfs en dat na 2 jaar te hebben stil gestaan bij de vorige eigenaar als ex werkpaard.
Bewijst toch maar weer eens dat een Dodge niet is gemaakt van gerecycled cola bik.[/color]
Bewijst toch maar weer eens dat een Dodge niet is gemaakt van gerecycled cola bik.[/color]
- Bijlagen
-
- 01010020.JPG (0 Bytes) 5294 keer bekeken
-
- Site Admin
- Contacteer:
[color=643]Nou Fino schoonouders met een grote achtertuin is ook een uitkomst en zeker als dan je schoonvader een handige monteur is en graag mee sleuteld.
En na 2 maanden demonteren,reinigen,stralen en primeren heb ik toch al een aardig kabientje.
Moet alleen nog enkele stukjes transplanteren..[/color]
En na 2 maanden demonteren,reinigen,stralen en primeren heb ik toch al een aardig kabientje.
Moet alleen nog enkele stukjes transplanteren..[/color]
- Bijlagen
-
- aa.JPG (0 Bytes) 5294 keer bekeken
[color=643]Hoi Sicky
El Gwappo,betekend net zoveel als Drubibu en Luvenoisie heel weinig alleen het klinkt wel aardig.
En Gerhart ik ga inderdaad hard door ik heb de motorkap al gehad en nu de rest nog..
gegroet EL GWAPPO.[/color]
El Gwappo,betekend net zoveel als Drubibu en Luvenoisie heel weinig alleen het klinkt wel aardig.
En Gerhart ik ga inderdaad hard door ik heb de motorkap al gehad en nu de rest nog..
gegroet EL GWAPPO.[/color]
- Bijlagen
-
- bb.JPG (0 Bytes) 5294 keer bekeken
He EL Gwappo,
Even een reactie. Ik, met heeeeeel weinig kennis van de Spaanse taal, wil je toch even wat meegeven.
Op zijn Spaans, waarschijnlijk geschreven als El Guappo(e), betekend het iets in de trant van; mooie man, aantrekkelijke man! Guappa, vrouwelijk, betekent iets van........inderdaad mooie vrouw, schoonheid.
Zo je hebt er waarschijnlijk niets aan maar haal je voordeel hiermee :D
Fijnde dag,
Roy
Even een reactie. Ik, met heeeeeel weinig kennis van de Spaanse taal, wil je toch even wat meegeven.
Op zijn Spaans, waarschijnlijk geschreven als El Guappo(e), betekend het iets in de trant van; mooie man, aantrekkelijke man! Guappa, vrouwelijk, betekent iets van........inderdaad mooie vrouw, schoonheid.
Zo je hebt er waarschijnlijk niets aan maar haal je voordeel hiermee :D
Fijnde dag,
Roy
Looking for another Dodge
[color=643]Hoi Hoi Dodge freaken.
Eindelijk dan begonnen aan de renovatie van mijn w200 al bijna geheel uitelkaar liggen en wat kom je dan toch een hoop tegen wat aan vervanging of donorstaal toe is, maar het is en blijft een leerzame hobby.
Ik heb enkele foto's van het verloop van de werkzaamheden .
Als dat nog maar goed komt !!!!!!![/color]
Eindelijk dan begonnen aan de renovatie van mijn w200 al bijna geheel uitelkaar liggen en wat kom je dan toch een hoop tegen wat aan vervanging of donorstaal toe is, maar het is en blijft een leerzame hobby.
Ik heb enkele foto's van het verloop van de werkzaamheden .
Als dat nog maar goed komt !!!!!!![/color]
- Bijlagen
-
- 03.JPG (0 Bytes) 5294 keer bekeken