Hoi,
Vraagje over achter het stuur.
Heeft iemand een foto toevallig van alleen het stuur er af?
Ik heb namelijk alleen het (sport)stuur er af en kom het volgende tegen.(zeg maar niet tegen!)
Het kantel mechanisme van de richtingaanwijzers blijft aan de onderkant niet achter het haakje hangen is daar een verbeterings trucje voor, en moeten er ergens geen hulpveertjes zitten?
(dit komt uit Taiwan, klopt dat??????) :(
Ik zie dat er een mogelijkheid is om de richtingaanwijzers terug te laten klikken (bij terug sturen) word dat ook zo en mis ik iets, of heeft de w200 die luxe niet?
Ik heb gelezen dat de claxon met een sleepring werkt met de beste wil van de wereld kan ik zo iets niet waarnemen kan iemand mee hier iets van vertellen cq laten zien.
Veel dank alvast.
Groet Arie
Achter het stuur - stuur er af, wat mis ik!
Op het 2e fotootje van Mike vd Chaosboyz kun je het knipperlicht schakelaartje zien zitten.
Chaosboyz
Die zorgt er ook voor dat je knipperlicht weer terug gaat als je terug draait uit een bocht.
Ik denk dat je de naaf mist waar ook het sleepoog voor de claxon op zit mist.
Chaosboyz
Die zorgt er ook voor dat je knipperlicht weer terug gaat als je terug draait uit een bocht.
Ik denk dat je de naaf mist waar ook het sleepoog voor de claxon op zit mist.
-
- Berichten: 126
- Lid geworden op: 20 nov 2003 20:34
hoi hoi mssn makkelijk als je een digitale camera hebt om er wat pics bij te zetten....Arie schreef:Hoi,
Vraagje over achter het stuur.
Heeft iemand een foto toevallig van alleen het stuur er af?
Ik heb namelijk alleen het (sport)stuur er af en kom het volgende tegen.(zeg maar niet tegen!)
Het kantel mechanisme van de richtingaanwijzers blijft aan de onderkant niet achter het haakje hangen is daar een verbeterings trucje voor, en moeten er ergens geen hulpveertjes zitten?
(dit komt uit Taiwan, klopt dat??????) :(
Ik zie dat er een mogelijkheid is om de richtingaanwijzers terug te laten klikken (bij terug sturen) word dat ook zo en mis ik iets, of heeft de w200 die luxe niet?
Ik heb gelezen dat de claxon met een sleepring werkt met de beste wil van de wereld kan ik zo iets niet waarnemen kan iemand mee hier iets van vertellen cq laten zien.
Veel dank alvast.
Groet Arie
86'er Dodge B250 camper 318cui
Groetjes Henk_W200 https://www.wee200.nl
Heren,
Bedankt voor de foto’s en opmerkingen ik zal vertellen hoe ver ik nu ben, kunnen jullie evt. op schieten.
Als eerste het niet blijven haken van het richting kantel systeem komt waarschijnlijk door het feit dat er bij mij een after market mechanisme op zit wat sprekend op de originele lijkt maar net iet te weinig ruimte bied aan de hulpveertjes die er achter zitten(ook gevonden dus) waar door hij er scheef opkomt en dus niet blijft hangen, als ik de hulpveertjes weg haalt werkt het perfect.
Dat het niet origineel is blijkt volgens mij uit de rode connectors en het woord Taiwan ??? wat er opstaat.
Hier moet ik dus met een soldeerbout en een vijltje meer ruimte creëren.
Dan is het zo dat in vergelijking met jullie foto’s ik een soort dopje mis waar ik nu van uit ga dat, dat het sleepring contact is?
En dat ik de sleepring waar waarschijnlijk ook de richting aanwijzer terug duw mechanisme op zit gewoonweg compleet mis zoals Ton ook aangaf.
Ik voeg een foto bij, meer als je daar op ziet is er niet!!!!!
(screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>
Behalve het stuur dan. :laugh: :laugh: :laugh:
Groet Arie
Bedankt voor de foto’s en opmerkingen ik zal vertellen hoe ver ik nu ben, kunnen jullie evt. op schieten.
Als eerste het niet blijven haken van het richting kantel systeem komt waarschijnlijk door het feit dat er bij mij een after market mechanisme op zit wat sprekend op de originele lijkt maar net iet te weinig ruimte bied aan de hulpveertjes die er achter zitten(ook gevonden dus) waar door hij er scheef opkomt en dus niet blijft hangen, als ik de hulpveertjes weg haalt werkt het perfect.
Dat het niet origineel is blijkt volgens mij uit de rode connectors en het woord Taiwan ??? wat er opstaat.
Hier moet ik dus met een soldeerbout en een vijltje meer ruimte creëren.
Dan is het zo dat in vergelijking met jullie foto’s ik een soort dopje mis waar ik nu van uit ga dat, dat het sleepring contact is?
En dat ik de sleepring waar waarschijnlijk ook de richting aanwijzer terug duw mechanisme op zit gewoonweg compleet mis zoals Ton ook aangaf.
Ik voeg een foto bij, meer als je daar op ziet is er niet!!!!!

Behalve het stuur dan. :laugh: :laugh: :laugh:
Groet Arie
Heren,
Deze kan dicht, ik heb gekeken met de ogen van een blind paard.
Het onderdeel wat ik dacht te missen en waarvan ik hoopte dat iemand me het liet zien.
Zat aan het stuur vast!!!!!!.
Ik mis nu alleen het dopje en de koperen ring, maar die maak ik wel opnieuw van latoenkoper en voor dat dopje ga ik wel met een oude koolborstel aan de gang.
Bedankt voor de input
Groet Arie
Deze kan dicht, ik heb gekeken met de ogen van een blind paard.
Het onderdeel wat ik dacht te missen en waarvan ik hoopte dat iemand me het liet zien.
Zat aan het stuur vast!!!!!!.
Ik mis nu alleen het dopje en de koperen ring, maar die maak ik wel opnieuw van latoenkoper en voor dat dopje ga ik wel met een oude koolborstel aan de gang.
Bedankt voor de input
Groet Arie
Hoi,
Centrale moer los.
Het gewone stuur trek je er af met een stuur poelie trekker, dan zie je daarna in één keer dat wat op de foto staat!
Mijn sport stuur toen, haalde je de drie boutjes los van de bevestiging op de stuurnaaf adapter dan was het stuur en een afdekkapje los.
En zag je dat wat op de foto staat met nog de stuurnaaf adapter.
Op die stuurnaaf adapter zat ook een sleepring voor de toeter en een nok voor de richting aanwijzer terug te laten schieten.(deze dingen zitten geïntrigeerd in het originele stuur)
Die adapter trek je er af met een gewone poelie trekker.
En als je nog verder, wil die drie schroefjes(rond de stuuras) die je op de foto ziet los en een zegel ring voor je richting gebeuren.
En nog een keer het zelfde maar dan de buitenste schroeven voor de volgende stap.
Als het niet duidelijk is maak even een foto-tje. :;):
Groet arie
Centrale moer los.
Het gewone stuur trek je er af met een stuur poelie trekker, dan zie je daarna in één keer dat wat op de foto staat!
Mijn sport stuur toen, haalde je de drie boutjes los van de bevestiging op de stuurnaaf adapter dan was het stuur en een afdekkapje los.
En zag je dat wat op de foto staat met nog de stuurnaaf adapter.
Op die stuurnaaf adapter zat ook een sleepring voor de toeter en een nok voor de richting aanwijzer terug te laten schieten.(deze dingen zitten geïntrigeerd in het originele stuur)
Die adapter trek je er af met een gewone poelie trekker.
En als je nog verder, wil die drie schroefjes(rond de stuuras) die je op de foto ziet los en een zegel ring voor je richting gebeuren.
En nog een keer het zelfde maar dan de buitenste schroeven voor de volgende stap.
Als het niet duidelijk is maak even een foto-tje. :;):
Groet arie