Stuurspeling - Vervangen?
Heb gisteren geprobeerd om mijn stuurspeling bij te stellen,maar ik kan de stelschroef helemaal in het stuurhuis draaien en nog heb ik speling.[geen stuurbekrachtiging]Betekend dit het einde van het stuurhuis?Verder denk ik dat ik ook speling heb in de kruiskoppeling welke ongeveer 30cm vanaf het schutbord zit,hier zit een rubber manchet over.Is hier iets aan bij te stellen?Alvast bedankt John
Hoi John,
Het lijkt me inderdaad dat je hard aan een ander stuurhuis toe bent.
Bij mij was het precies zo, ik heb toen maar gelijk besloten om er een met stuurbekrachtiging op te zetten en dat is zo'n beetje de beste beslissing geweest die ik ooit genomen heb.
Die kruiskoppeling heeft bij mij inderdaad ook speling maar tot op heden heb ik helaas nog geen oplossing gevonden om dat te verhelpen.
Het lijkt me inderdaad dat je hard aan een ander stuurhuis toe bent.
Bij mij was het precies zo, ik heb toen maar gelijk besloten om er een met stuurbekrachtiging op te zetten en dat is zo'n beetje de beste beslissing geweest die ik ooit genomen heb.
Die kruiskoppeling heeft bij mij inderdaad ook speling maar tot op heden heb ik helaas nog geen oplossing gevonden om dat te verhelpen.
-
- Contacteer:
John,
Je zou eens kunnen kijken bij www.vandam4x4.nl die heeft prijzen op zijn website staan.
Anders eens de adressen afbellen op de adressen pagina.
Je zou eens kunnen kijken bij www.vandam4x4.nl die heeft prijzen op zijn website staan.
Anders eens de adressen afbellen op de adressen pagina.