Hieronder staan tips en trucs van gebruikers hoe je iets moet aanpakken. Schrijf zelf ook eens een stukje met uitgebreide werkwijze en natuurlijk foto's
He rob leuk weer wat van je te horen ik moet nog steeds eens langs komen bij je maar t komt er niet van.
Doe mij nog even je nummer via de mail dan zie ik je binnenkort wel effe.
Goed te horen dat de zijschermen erop zitten ik ben benieuwt.
Wat betreft die aanduiding op de banden snap ik er eigenlijk ook niet veel van maar er zit nu 2,5 in maar ik merk het toch niet met een onbekracht stuurhuis erin.
Wordt tijd dat ik het bekrachtigt huis er weer in plaatst ik heb nu een goede draglink gevonden.
wat die aanduiding betreft, 65Psi is de maximale druk die de (koude) band mag hebben.
Alles daaronder is afhankelijk van de auto en belading toegestaan.
als je denkt dat 4.5 bar niet veel is, dan heb je waarschijnlijk nog nooit een klapband gehad met die druk...
ik kan je vertellen, dat het dan net is alsof er een kanon afgeschoten word!
Bedankt bart ik vond het ook al zoveel 4,5 bar ik was al bang dat als je dat erin pompt je volgens mij al de kans loopt dat de band eraf geblazen wordt.
Ik vroeg het alleen omdat het mij niet duidelijk was waar het voor stond.
Bedankt.
Ik heb ook nieuwe banden eronder.
Interco Super Swampers TSL Radial. Bij de bandenboer adviseerde ze mij 3 bar, maa rik denk persoonlijk dat ik ze terug ga zetten naar 2,5.
Mede omdat ik vind dat ze toch wat aan de harde kant zijn.
Elke hobbel voel je zowat.....
Daar heb je wel gelijk in.
Dat is bij mij ook het geval, alleen weet ik niet of dat nu door de bandenspanning komt. Of omdat ik over ben gegaan van de kut hummerbanden naar Interco Super Swampers. (Beide wel 36")
Er zit nu 3 bar in en het stuur stukken beter met een onbekrachtigt stuurhuis
ik kan nu tenminste normaal een bocht door zonder aan t stuur te hangen.
Maar allemaal bedankt voor t meedenken.