Hey,
Ik ben bezig mijn volledige electra stap voor stap aan te pakken, de vorige eigenaar(s) is een iets te fanatieke prutser geweest.
Nu heb ik een vraag over de lampjes in het dashboard, ik weet namelijk niet waarvoor ze dienen.
rechts van het stuur zitten 3 lampjes naast elkaar. de middelste is van het groot licht, maar waar zijn de andere 2 van?
Daarnaast zit er tussen de 4 metertjes links een lampje met een glaasje "brake" ervoor. deze brand een beetje, is dit normaal? en waar dient deze precies voor?
Alvast bedankt,
Kne
Lampjes dashboard - Wat is waarvoor
"Andere twee" zijn voor de richtingaanwijzers.
Lampje met "brake" is voor de remmen (je verwacht het niet hè?); twee functies: parkeerrempedaal ingedrukt en te lage druk in het hoofdremsysteem (lekkage, lucht).
Schakelaar 1 zit bij het parkeerrempedaal, schakelaar twee zit in het verdeelblok in het chassis.
Lampje met "brake" is voor de remmen (je verwacht het niet hè?); twee functies: parkeerrempedaal ingedrukt en te lage druk in het hoofdremsysteem (lekkage, lucht).
Schakelaar 1 zit bij het parkeerrempedaal, schakelaar twee zit in het verdeelblok in het chassis.
Gerhart
mss even een fotoke erbij
(screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>
het gaat dus om die lampjes helemaal rechts.
de middelste is bij mij groot licht.
Weet iemand hoe het origineel hoort te zijn?
(screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>
het gaat dus om die lampjes helemaal rechts.
de middelste is bij mij groot licht.
Weet iemand hoe het origineel hoort te zijn?
Hopla,
Kne, jij bedoeld de 3 lampjes naast elkaar die onder het gat van de radio zitten zeg maar...
Dat is er inderdaad 1 voor als de 4x4 in lock staat, en 1 voor als je je seatbelt niet om hebt... de laatste weet ik even niet meer... maar kijk eens in de User Manual daar zal het vast en zeker in staan welk lampje waar zit en waar het voor dient.
Groot licht zit origineel helemaal onderin tussen de klokken...
Succes ermee.
Danny
Edited By dundy on 1180683874
Kne, jij bedoeld de 3 lampjes naast elkaar die onder het gat van de radio zitten zeg maar...
Dat is er inderdaad 1 voor als de 4x4 in lock staat, en 1 voor als je je seatbelt niet om hebt... de laatste weet ik even niet meer... maar kijk eens in de User Manual daar zal het vast en zeker in staan welk lampje waar zit en waar het voor dient.
Groot licht zit origineel helemaal onderin tussen de klokken...
Succes ermee.
Danny
Edited By dundy on 1180683874
Ik ben niet bijgelovig, want dat brengt ongeluk.