Welkom op www.bloed.link

Het forum voor de Dodge W200 en D200
Veel informatie en leuke tips

Rienk de Vries - DTB Member 513

Plaats hier een foto van je Dodge en vertel iets over jezelf
Rienk
Contacteer:

Bericht door Rienk »

's kijken of ik het ook voorelkaar krijg hier wat plaatjes te laten zien...

Ok dan... mijn eigen Homepage staat hier en/of daar....

Mijn Kleidodge.. de foto is geschoten door Tonnie of Henny, te Zuidwolde. Zoals je misschien kunt zien heeft het uiterlijk van deze Dodge niet mijn eerste prioriteit. Het mechanische gebeuren... Da's een ander verhaal. Een deel daarvan staat op mijn homepage, alhoewel ik die niet zo frequent update als ik zou moeten/willen.

Afbeelding

Mijn zondagse Dodge. Zo ziet ie er nu nog niet uit, maar stukje bij beetje gaat het wel de goede kant op. (Hij heeft inmiddels een voorlopig kenteken) Als ie er helemaal (en niet gedeeltelijk, zoals nu) redelijk uitziet, zet ik hier wel een vers plaatje neer.. Ook voor dit ding ben ik al wat zieke plannetjes aan het ontwikkelen om hem motorisch te verbeteren... (wel een meerjarenplan, trouwens)

Afbeelding

Edited By Rienk on Nov. 12 2001 at 23:53
sicky61
Contacteer:

Bericht door sicky61 »

aardig gek rienk,een nog dikkere voor de zondag:p Wat voor blok ligt erin?SUCK6 ermee
GROETE' SICKY
Rienk
Contacteer:

Bericht door Rienk »

Het project heeft enige vertraging opgelopen dankzij ene Willem B. (veel beloftes, maar de boel belazeren). Er ligt een 400 (6.6) met handbak in. In de huidige staat al rap genoeg om een BMW 525i station vóór te blijven :)
87-1060637770

Bericht door 87-1060637770 »

Zondags? Zo zondags zelfs dat hij ook gewoon op benzine blijft rijden? Ik vind hem er retebruut uitzien, zelfs nu al!
sicky61
Contacteer:

Bericht door sicky61 »

Gaat 'ie zo hard weg ??? ...en als je 'em gekieteld hebt :p ....prachtig zo'n tank.
GROETE' SICKY
Plaats reactie