Welkom op www.bloed.link

Het forum voor de Dodge W200 en D200
Veel informatie en leuke tips

Bas Zuijderduijn - DTB Member 791

Plaats hier een foto van je Dodge en vertel iets over jezelf
Bas Z
Berichten: 33
Lid geworden op: 18 feb 2003 20:43
Locatie: Noordwijk ZH

Bericht door Bas Z »

Hallo allemaal,

Aangezien ik hier nieuw ben is het wel zo netjes om me ff voor te stellen.....toch.

Mijn naam is Bas Zuijderduijn,25jaar en woon in Noordwijk ZH.
Ben van beroep vrachtwagenchauffeur en rijd nu op het het binnenland zodat ik lekker veel tijd heb voor mijn hobbies(dodge w200+yamaha xjr1300sp).

Ik heb de Dodge ongeveer 3 weken geleden gekocht,ben altijd al gek geweest van alles met een motor en nu was de tijd er rijp voor om eindelijk is een echte auto te gaan kopen.

Het gaat hier dus om een Dodge W200,matzwart uit '76.Er zit nog aardig wat werk aan,maar aangezien het mooie weer weer opkomst is is dat geen probleem.

Vanaf dag één dat ik de Dodge heb ben ik er gelemaal gek van en heb ook nog nooit zoveel lol gehad in het rijden,alleen het geluid al en de blikken van de mensen......HEERLIJK!!!

IK zal proberen een paar foto's op te sturen van mijn jeep,sommigen van julie kennen hem denk al omdat ie van een clublid is gekocht.

Hoop snel een keer mee te gaan baggeren!!!!!

Groetjes Bas Z
Dodge......A man's best friend!
Tonnie Wittenaar
Site Admin
Berichten: 564
Lid geworden op: 07 nov 2001 23:19
Locatie: Daarlerveen (Ov)
Contacteer:

Bericht door Tonnie Wittenaar »

Hoi Bas, welkom bij de club, ben benieuwd naar je foto's

Groeten
Tonnie Wittenaar
'77 W200 Standard / 318ci V8 / 2-bbl
'85 B250 VAN 360ci V8 / 4bbl Quadrajet
'85 D350 Crewcab Longbed 3" Body Lift / 360ci V8 / 4-bbl Quadrajet
Huigie
Berichten: 180
Lid geworden op: 23 aug 2002 15:18
Locatie: Donkerbroek

Bericht door Huigie »

:D Is wel gezellig Bas,zijn nu al een paar Dodge's in de buurt!Woon zelf in Rijnsburg en mijn zwager heeft er ook 1 en woont in Voorhout.Een maatje van me heeft er 1 en woont in Leiderdorp.Zullen elkaar dan wel zeker een keer tegen gaan komen.Suc6 met het opknappen!
sicky61
Berichten: 301
Lid geworden op: 04 nov 2002 23:15
Locatie: DRIEBERGEN
Contacteer:

Bericht door sicky61 »

:) hoi basZ,welkom,voor zover ik daar wat over te zeggen heb dan natuurlijk.Ben hier ook maar net :p Matzwart en 76,dat komt wel heel veel voor.Wat is dat toch met dat matzwart?KAREL,THE DODGE,is ook al matzwart.Schijnen wel harder te lopen toch,die matzwarte 318's? :D Veel plezier met je dodge,en op deze site.
GROETE' SICKY
Plaats reactie