ROOK...
Beste mede-Dodge-ers...
Mijn dashboard verlichting doet het niet dus heb ik even een kijkje er achter genomen. Die koper strip is kapot dus helaas...
Maar dat is niet het grootste probleem...
Nadat ik alles weer aangesloten heb begint het te roken en worden die rode en zwarte draad super heet!!
De ALT meter slaat helemaal naar rechts uit...
Ik dacht dat ik rood en zwart misschien niet goed om eraan gezet had dus heb ik deze even andersom erop gezet... dan begint het ook te roken en de ALT meter slaat helemaal naar links uit...
Wat doe ik fout??
Ja, ik ben een beginner... :(
Gr.
Thomas
Edited By vlotter on 1200333614
Mijn dashboard verlichting doet het niet dus heb ik even een kijkje er achter genomen. Die koper strip is kapot dus helaas...
Maar dat is niet het grootste probleem...
Nadat ik alles weer aangesloten heb begint het te roken en worden die rode en zwarte draad super heet!!
De ALT meter slaat helemaal naar rechts uit...
Ik dacht dat ik rood en zwart misschien niet goed om eraan gezet had dus heb ik deze even andersom erop gezet... dan begint het ook te roken en de ALT meter slaat helemaal naar links uit...
Wat doe ik fout??
Ja, ik ben een beginner... :(
Gr.
Thomas
Edited By vlotter on 1200333614
Je hebt ergens kortsluiting, en niet zo'n beetje ook zo te lezen. Als het je dashboard is dan eventjes die ronde stekker loshalen en kijken wat er gebeurt. Anders een
multimetertje pakken en op je gemak een alle draden nameten die na je amperemeter zitten aangesloten. Blijft de kortsluiting bijv bestaan met contact aan/uit?
Suc6,
Dick
Edited By Dikkiedik on 1200334569
multimetertje pakken en op je gemak een alle draden nameten die na je amperemeter zitten aangesloten. Blijft de kortsluiting bijv bestaan met contact aan/uit?
Suc6,
Dick
Edited By Dikkiedik on 1200334569
W200- '77, 360, D60 Front & Rear
Ik heb er het dashbord ooit uitgehad, om door te meten..
Toen moest ik mijn auto (noodgedwongen) even verzetten.