Welkom op www.bloed.link

Het forum voor de Dodge W200 en D200
Veel informatie en leuke tips

complete stroom weg zo nu en dan ???

Common Electrical Questions & Answers
Algemene Vragen Over De Electrische Installatie
67-1134987950

Bericht door 67-1134987950 »

auto weggezet, paar uur later wil ik weg, doet hij NIETS meer, lichten ook niet, andere auto ernaast, booster erbij. nog steeds niets doen.

accu is gewoon goed en vol. 2 uur later, floep lichten WEL aan en starten. dacht ik haal hem later wel op dan.

later doet ie het weeeeeer helemaal niet. 1 keer. ploep weer even lichten die aangingen. en daarna weer helemaal dood!

ik dacht eerst contact slot. maar dan zou mn verlichting het wel moeten doen, aangezien die het altijd deed als contact slot uit stond.

start relais is nieuw, onstekingsunit ook, dynamo.....

help me!! hij staat in een betaald parkeren zone!!! morge ochten moet ik beginnen met dokken! en ik moet werken :( dus veel van sleutelen komt er niet van....

:joker:




Edited By Cas on 1141078207
318Rob
Berichten: 171
Lid geworden op: 05 jul 2004 00:20
Locatie: Weert

Bericht door 318Rob »

Sjeez, das echt lullig!!
Ik kan zo ook niet even zeggen wat het is, maar....
Uit ervaring weet ik dat je in dit soort gevallen het beste kan beginnen met zoeken bij de dingen die je het laatst hebt aangepakt, letterlijk.
Dus: kan er sprake zijn van slechte connectors bij starter-relais en/of ontstekingsunit??? Gewoon even aan de kabeltjes rammelen als hij niet start, of alle connectors een voor een lostrekken en weer vastmaken. Een slecht contact kan van dit soort storingen veroorzaken.

Succes!

322Rob
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig
67-1134987950

Bericht door 67-1134987950 »

ik heb niets aangepakt, wegezet en niet meer naar gekeken, 5 uur later wilde ik starten maar deed ie niets :( aan alle kabeltjes gerommeld... maar ook nog geen resultaat.... accu heeft gewoon genoeg sap, alleen dat sap komt nergens.

hen vanavond al uren in de regen staan rommelen en lief praten... maar niet veel zin ghad... :withstupid:
Tonnie Wittenaar
Site Admin
Berichten: 564
Lid geworden op: 07 nov 2001 23:19
Locatie: Daarlerveen (Ov)
Contacteer:

Bericht door Tonnie Wittenaar »

Controleer even de fusible link welke direct bij je startrelais zit, als deze slecht is (of de aansluitingen) dan heeft je hele boardcircuit geen stroom meer.

De fusible link is een wat dunnere draad met een rubber flapje eraan. Deze zit met een faston aan het startrelais, en de andere kant zit aan een kabel die de kabelboom in gaat.

De fusible link nooit definitief vervangen door een vaste dikkere draad (tijdelijk om ff snel wat te proberen kan geen kwaad, wel goed opletten dat er niets mis gaat.)

Suc6
'77 W200 Standard / 318ci V8 / 2-bbl
'85 B250 VAN 360ci V8 / 4bbl Quadrajet
'85 D350 Crewcab Longbed 3" Body Lift / 360ci V8 / 4-bbl Quadrajet
67-1134987950

Bericht door 67-1134987950 »

mensjes, tis opgelost, na veel gedoe en gehannes.... t was het fijne metertje linksboven :D dots doet et weer! for how long..... :laugh:
ca0n6dj
Berichten: 29
Lid geworden op: 07 nov 2006 22:06
Locatie: Bree

Bericht door ca0n6dj »

Ik heb dat ook voor gehad. Het was toen de stekker vd kabelboom waar de plus nie goed meer doorgaf.
Wie weet
Dennis
107-1132350251

Bericht door 107-1132350251 »

Wou het net zeggen...je ampere meter doorverbinden...loopt Namelijk je hoofdstroom doorheen!
Plaats reactie