hey mede dodger's
wie kan mij helpen,ik ben bezig met de invoeringsprocedure van mijn b350
nu zit er geen indentificatie plaatje in maar die kerel zei me dat ik dat zelf maar moest maken.nu kan ik alles van zijn kenteken bewijzen over kloppen maar ik weet dus niet wat zijn max. sleep gewicht is
WIE WEET WAAR OF HOE IK ER ACHTER KAN KOMEN.
alvast bedankt voor de hulp
gr dakota :D
maximaal sleepgewicht - ??????
-
- Contacteer:
Hallo Dick.
Heb je hier iets aan.
gr Jan.
- Front integrated body color bumpers with rubbing strip , rear separate body color bumpers with rubbing strip
- Driver and passenger externally adjustable black door mirrors
- External dimensions: overall length (mm): 5,872, overall width (mm): 2,027, overall height (mm): 2,029, wheelbase (mm): 3,241, front track (mm): 1,725, rear track (mm): 1,626 and curb to curb turning circle (mm): 15,972
- Mechanical foldable mirrors
- Conventional lens halogen bulb single headlights
- Gloss paint , metallic paint , black paint
- Fixed rear window
- Tinted glass
- Weights: gross vehicle weight rating (kg) 3,402, curb weight (kg) 2,014, gross trailer weight braked (kg) 3,674, gross trailer weight unbraked (kg) 454, front axle weight (kg) 1,814, rear axle weight (kg) 2,495, max legal load (kg) 1,388 and max trailer noseweight (kg) 454
- Two-speed windshield wipers with W/S wiper mist setting and variable intermittent wipe
Heb je hier iets aan.
gr Jan.
- Front integrated body color bumpers with rubbing strip , rear separate body color bumpers with rubbing strip
- Driver and passenger externally adjustable black door mirrors
- External dimensions: overall length (mm): 5,872, overall width (mm): 2,027, overall height (mm): 2,029, wheelbase (mm): 3,241, front track (mm): 1,725, rear track (mm): 1,626 and curb to curb turning circle (mm): 15,972
- Mechanical foldable mirrors
- Conventional lens halogen bulb single headlights
- Gloss paint , metallic paint , black paint
- Fixed rear window
- Tinted glass
- Weights: gross vehicle weight rating (kg) 3,402, curb weight (kg) 2,014, gross trailer weight braked (kg) 3,674, gross trailer weight unbraked (kg) 454, front axle weight (kg) 1,814, rear axle weight (kg) 2,495, max legal load (kg) 1,388 and max trailer noseweight (kg) 454
- Two-speed windshield wipers with W/S wiper mist setting and variable intermittent wipe
Waar een wil is is een weg, waar geen weg is is een Dodge.
Als iemand een schrijf fout vindt, dan mag hij ze houden.
Buy a hybride....................... We need the gas
Als iemand een schrijf fout vindt, dan mag hij ze houden.
Buy a hybride....................... We need the gas