Welkom op www.bloed.link

Het forum voor de Dodge W200 en D200
Veel informatie en leuke tips

ff rust

Plaats hier een foto van je Dodge en vertel iets over jezelf
dakota
Berichten: 104
Lid geworden op: 02 mar 2005 20:01
Locatie: kaulille belgie
Contacteer:

Bericht door dakota »

hey,hey
eindelijk weer een beetje rust in de tent,een druk jaar met verbouwingen en dergelijke maar het einde is in zicht alsmede met de van.
nog 2 keer een keuring en dan roll it.
het is nog een kleine 2 maanden en dan is hier alles klaar(de nieuwe plek voor de dodge en sleutel hok)
hier zijn wat fotootjes

tot horens :D

Afbeelding (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>

Afbeelding (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>

Afbeelding (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>

Afbeelding (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>

:p
dick


is there life after a DODGE????????

b150 '84
ford focus station '01
skiere
Berichten: 496
Lid geworden op: 29 sep 2006 17:57
Locatie: deerlijk
Contacteer:

Bericht door skiere »

d'as een groot sleutel hok!!!ik ben ook bezich met een
nieuwe werkplaats maar ik zal het moeten doen met 40
vierkante meter.
dakota
Berichten: 104
Lid geworden op: 02 mar 2005 20:01
Locatie: kaulille belgie
Contacteer:

Bericht door dakota »

nu eindelijk is het grote nieuws gearriveerd,mijn dodge is ingevoerd en goedgekeurd om hier in belgie rond te mogen rijden. :) nu heb ik een aantal weken rond gereden en nu is mijn radiator kapot,maar heb al een nieuwe en morgen ga ik hem plaatsen,helaas ben ik nu te laat voor al die meetings maar het zal dus allemaal voor volgend jaar worden.(heb ik nog even tijd om hem wat aan tekleden naar eigen smaak)

dus bijdeze tot een volgende meeting :laugh:
dick


is there life after a DODGE????????

b150 '84
ford focus station '01
Plaats reactie