hahahha dat kan ook ja , maar maakt niet uit hij is door de keuring gekomen.!!!!!!
en daar draaide het allemaal om .
overberemde achterremmen - overberemde achterremmen
Heeft er iemand al is geprobeerd met een remdrukregelaar zoals op een ford sierra en suzuki samurai(idem).
Dit is éne met een bal. Als je remt gaat de olie door het kanaal naar de remmen (trommels bij ford en suzuki) maar hoe harder je remt hoemeer het balletje naar voor wordt gedrukt hoe minder remkracht naar de achterwielen gaat. Dus de voorwaartse beweging werkt in op de bal in de begrenzer.
Die begrenzer wordt gemonteerd met de uitgang naar de voorzijde van de wagen.
Dit is éne met een bal. Als je remt gaat de olie door het kanaal naar de remmen (trommels bij ford en suzuki) maar hoe harder je remt hoemeer het balletje naar voor wordt gedrukt hoe minder remkracht naar de achterwielen gaat. Dus de voorwaartse beweging werkt in op de bal in de begrenzer.
Die begrenzer wordt gemonteerd met de uitgang naar de voorzijde van de wagen.
:welder: Ik heb een dubbele remkrachtverdeler er op zitten die dus twee afstel wieltjes heeft, nu ik zo dit lees is dat waarschijnlijk niet standaard er ooit op gezet, bij de APK dachten ze ook al dat ik dit nieuw erop had gezet maar blijkbaar heeft de vorige eigenaar dit dus al gedaan, vreemde zaak, ik ga dit maar eens even uitzoeken in de diverse handboeken, ik heb nooit problemen gehad met de remmen behalve na modderbaden, dan moet echt alles uit elkaar, en inderdaad ontroesten, behandelen en invetten voorkomt een hoop ellende, als je een keer goed bekijkt hoe de veertjes werken en het verhaal over die tandjes etc. etc. wordt het duidelijk en kun je remschoenen beter afstellen dan een garage, groetjes Romano
Once a dodge, always a dodge! Dodge M880 W200 Power wagon Website
http://www.dtbweb.nl/iB_html/non-cgi/te ... n_mod2.gif :welder: Ik had even verder moeten kijken, staat al bij FAQ door Gerhart beschreven
Once a dodge, always a dodge! Dodge M880 W200 Power wagon Website